Friday, March 4, 2011

AnaK DaraKu DeMam

Alkisah di pagi jumaat..dah lama anak daraku ni tak demam rasanye dah hampir 7 bulan kot..kalau dulu sebelum buat BYPASS kat jantung selalu gak demam tapi lepas pada tu dah tak demam.
TAPI
petang semalam farisyah dah mula demam...panas sangat badan dia,mlm kita orang terus bawak dia ke klinik.masa tu demam dia dah cecah 38...yang tak tahan masuk bilik doktor n doktor tanya sakit ape?tak payah kita cakap dia yang cakap sendiri dengan doktor..
"cha demam.batuk pastu selsema....."
"ooo ye ke....kesian diakan"
"ubat cha dah habis seme-seme(semua2lah tue)
"ok nanti doktor kasi ubat...cha makan ye"
"ok..nanti ibu kasi cha makan tau"
doktor tue punyelah gelak..pasni masuk sorang pun boleh takpayah ajak ibu....
tapi tue malam masa pi klinik..balik tue ok lagi..makan ubat terus tak aktif....kesian sangat..malam tadi dalam pukul 3 pagi bangun menangis cakap cha sakit kaki...penatlah..mcm kesian betul time tue....
sekarang cha tengah tidur lepas makan ubat jap tadi...dah tak aktif mcm biasa....

farisyah tidur lepas balik klinik mlm tadi..

kasi zoom  sikit..sedih pulak tengok wajahnye

breakfast sebelum makan ubat....
air susu n koko krunch...

ubat..tapi anak dara senang makan ubat...

sayu hati tengok anak ibu nie...

moga anak ibu cepat sembuh ye sayang...
ari ni EL lagi..huhuhuhuhu...
:::macamana nak balik johor ni pagi esok:::


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

12 comments:

shah-kayrul said... [Reply]

siannyer...harap cha cepat sembuh...

ch@ said... [Reply]

ciannya farisya aunty ni, takpe menguji ketahanan badan farisya tu, nanti sembuh, kena rajin makan ubat ye. uiii aunty nak beli jugala coco-crunch, nampak sedap je farisya makan. baik2 ke Johor ye cikJue.

airis naufal said... [Reply]

kesiannya tgok farisyah..cik ayu doakan farisyah cpt sembuh ye.. kesian ibu..

MummyEcha said... [Reply]

ala ciannyer moga cepat sembuh yer farisyah ......rajin2 makan ubat tau.

@e_da said... [Reply]

tak sanggup tgk anak sakit kan.. bior la kita yg sakit...

moga farisyah cepat sembuh ye syg

Sidratul Muntaha said... [Reply]

mintak2 la budak sornag ni cepat sihat...
tgh bermusim cik jue
aritu aku pun payoh jugak...
siap bwk dak ara pergi keje lagi..
sbb tkut nursery tak telaten jaga ara..
la ni budak2 ni tgh sihat..
tpi tak thulah esok lusa..
adeii

mera zati M.z said... [Reply]

alolo comel..moga dia cepat sembuh :D

anie said... [Reply]

musim demam la jue
anak aku pun dua tengah batuk..sian tengoknye

wahida said... [Reply]

sian farisyah...cik jue kena rajin tuam ngan ais tau...ulang setiap 3 jam..

semoga farisyah cepat sihat...

MamaYatie said... [Reply]

hai kesian nya farisya..selsema sekali yer..pucat jer mukanya..mkn ubat yer cha,bior cepat baik

tims said... [Reply]

alololo...syianya dia,mmg skang tgh musim la jue..

cikpuanhady said... [Reply]

semoga farisyah cepat sembuh..nasib baik suka makan ubat..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa