Tuesday, March 15, 2011

ADa Aku Kesah.....

DaTang opis denGan Mood Yang HAppy walaupun sebenarnye kerja banyak ...yelah bos  dah bersara nak kena siapkan kerja yang ade tetiba pulak pagi2 suruh kemas2 opis sebab 5S.....
memang tension betul malas betullah...semua dah kemas nak di suruhnye kemas lagi..pening 2betullah dengan diorang nie.....
malas aku nak layan lantaklah......sebab aku nak kejar key-in pembayaran ni yelah esok dah nak kena hantar CIMB kalau tak siap aku gak yang kena marah....
lantaklah korang malas aku nak layan yang penting aku buat dulu kerja yang ade nie..pasni baru aku campur korang.....

"dah lama kau ikut je...kali ni nak buat kepala sendiri pulak"



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

ch@ said... [Reply]

wah-wah-wah, cikJue sudah menampakkan taring. betul kata cikJue tu buat je kerja kita dulu, dah setel baru la menggebang-gebang, kalau malas tolak je tepi dulu. hahaaa.

anie said... [Reply]

wops..wops..sabar...2
statement panas nie..
bahaya nie....

~ yus ~ said... [Reply]

sabar ye cik jue...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa