Tuesday, February 22, 2011

WaNita canTik Dan sekSi

Jom..RiNganKan Minda BersaMa Cik Jue......
Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan.Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...

Lelaki Inggeris : Sama2, tapi anda harus membalas budi...

Wanita : Bagaimana?

Lelaki Inggeris : Tidur dengan aku....

Wanita : Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!

Lelaki Inggeris : Baiklah kalau begitu...

Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu. Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...

Lelaki Perancis : Sama2, tapi anda harus membalas budi...

Wanita : Bagaimana?

Lelaki Perancis : Tidur dengan aku...

Wanita : Tak guna!! Aku tak mahu!

Lelaki Perancis : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu...

Lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu. Dari tingkat 50,40.. dan 30,tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu. Wanita itu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu. Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata...

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda.

Lelaki Arab : Astaghfirullah..(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..)


cerita dar :kwn2 blog jugak......

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

~izan~ said... [Reply]

penah terbaca ni tp dah tak ingat sgt kisahnya.tp bila baca lg tatap tersengih2.matlamat tak menghalalkan cara sebenarnya pompuan tu huhu..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

ha...ha...ha...terhibur gitu...

zati embong said... [Reply]

haha..lawak betul O.o

MamaYatie said... [Reply]

harus konsisten dlm membuat keputusan..hihi..apapun lawak jugak nih..

wahida said... [Reply]

astaghfirullah...

cikpuanhady said... [Reply]

hehehe..hiburan di kala petang hari..

jom tukar2 link..me ada buat new blog..me dah letak cik jue under femmes..

http://ceritaindahkami.blogspot.com/

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa