Friday, February 25, 2011

Undian TeLah diTutup...

Ok MaLam Tadi TePat Jam 11.59 undi telah pun ditutup ..jadi kasi masa kat cik jue weekend ni nak kira siapalah yang akan memenangi tempat kedua dan ketiga..seperti yang sedia maklum tempat pertama sudah ade....
nanti weekend ni cik jue akan cari lolipop untuk anak2 semua dan FM untuk mak dia ye...
jadi tunggu keputusan penuh pemenang Contest Dia dan Lollipop pada ari isnin ye...(insayallah)
terima kasih pada mereka yang sudi mengundi anak2 yang comel ini...
budi baik kalian menolong cik jue mencari pemenang tempat kedua dan ketiga amatlah cik jue hargai....
Cik Jue Sayang KoRang SeMua Ye....



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

Ati Masrif said... [Reply]

melepas FM tu..

syahmi tu susah betui nak bergambar
dgn lolipop..huhu


Jom baca: ULANG TAHUN KE-10

Nana said... [Reply]

dah abes dah sesi rayu undi hehee

LYAfrina said... [Reply]

gud luck buat semua... termasuk asya syg...

wahida said... [Reply]

gud luck semua!!

~ yus ~ said... [Reply]

gud luck buat semua.

Cik Jue. Tropical Village tu di Air Hitam. Kalau cik Jue google Tropical Village Theme Park, mesti jumpa punya.

Dari Rengit 40 minit juga kot.

Maaflah kalau akak lambat reply. Smlm satu hari di hospital. Ni pun tak boleh lama depan pc...:(

Anonymous said... [Reply]

hi, new to the site, thanks.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa