Friday, February 18, 2011

TaknAk perGi SeKolah

IniLAh aNak Dara Cik Jue TetiBA PuLak TakNak pergi sekoLah semaLam....
pening betul nasib BAik adik cik Jue Ade KAt UMah JAdi Cik Jue tinGGaLkan dia Kat Umah Tapi deNgan syarat KeNa siap BuKu LatiHan Yang cik Jue dah Beli UntuK di Buat Kat UMah....
PetANg SemLAm BaLIk umAH Cik Jue SelidiKlaH KeNapa Dia TakNak Pergi Sekolah walaupun punCanye Cik Jue rasa Cik Jue Tahu...
Memang BetuL BiLA di TANya AkHirNye Jawapan Yang Di KAsi SamA Ngan Anggapan Cik Jue...
SebenarNye Ari raBu Ari Tue BiLa TenGAh Harikan FarIsyah TiDur Kat SeKolAh...Tak TahuLe Mana SiLapNye dia TerKencinG masa TiDUr sebelum ni tak pernah pulak ..mungkin sejuk sangat ko.....
masa cik jue datang ambil dan duk bertanyakan pasal anting2 dia yang hilang tue....tetiba ade sorang budak lelaki sekelas dia tetiba pulak mengejek dia..
"farisyah tak malu kencing dalam kelas"
masa tu cik jue tengok farisyah memang sedih sangat pastu nak nangis tapi masa tu cik jue ingat dia takut sebab anting2 di hilang ..ialah takut ayah marahkan...
Aduh farisyah rupanya farisyah malu sebab ade orang ejek dia...mlm tadi bukan main lagi cik jue pujuk dia suruh pergi sekolah alhamdulilah hari ni dia pergi walaupun masih lagi buat muka sedih dan sedikit tak puas hati....
(cik jue risau sangat takut2 ade orang ejek dia sebab tak paham dia cakap....kalau ejek pasal kencing pun dia malu nikan pulak ejek pasal cara dia cakap...susah betul hati cik jue ni )
 


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Mrs.Imran said... [Reply]

sabar cik jue....mana2 budak pun macam tuh...kalo rasa dia tak nak terkencing lg, hang pesan kat teacher dia, sebelum tido suruh dia g kencing dulu...i'allah dia tak kencing masa tido sbb ila buat cam tuh kat anak dara ila tuh...

BIONIC WOMEN said... [Reply]

Kesian Farisyah kena ejek. Bahaya jugak tuh takut nnti dia x pandai berkawan sebab rasa rendah diri. Emosi terganngu jugak kalau selalu ada org ejek. cikgu kena main peranan tingkatkan keyakinan diri dia.
Pasal kencing tu kena suh cikgu dia paksa Farisyah kerap kencing.

suri solehah said... [Reply]

ala ciannya kat dia..kena pujuk betul tu..cakap kat dia..dia tak sengajakan..mesti dia mau nanti

dilazfamily said... [Reply]

sabar yer cik jue. pujuk farisyah baik2, mesti dia nak pegi sekolah semula

ch@ said... [Reply]

pesan pada cikgu dia la cikJue, dia baru nak belajar. budak-budak yg terlebih belajar mmg suka mengejek. satu hari nnt mesti terbalik kena pada yg mengejek pula. sabar eh.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa