Tuesday, February 22, 2011

Sejuk PerUt ibu....

AS SALAM...sEMUA
alhamdulilah farisyah dah mula tunjuk kerajinan pada semua yang dipelajari di sekolah... hati ibu mana tak suka kan....tapi yang ini cik jue paling suka....sejuk rasa perut yang mengandungkan farisyah sembilan bulan nie....alhamdulilah walaupun masih kecik namun rajin mengikut orang solat...sekarang sebab ade mak uteh farisyah lebih banyak belajar dengan mak uteh..lepas solat dia farisyah mesti mengaji...alhamdulilah walupun sebutan kurang betul tapi kerajinan itu penting.....
tapi yang paling kelakarlah....bila solat semua doa yang dibelajar kat disekolah dibaca didalam sembahyang..termasuklah baca doa makan dan doa tidur...aduh kelakar......



seronok ibu tengok farisyah ....



buat tatapan anak ibu;
alhamdulilah ibu amat bersyukur kerana dikurniakan seorang anak yang comel dan suka tersenyum...farisyah ibu doakan moga anak ibu menjadi anak yang solehah,semoga apa yang anak ibu lakukan sekarang ini berkekalan sampai bila2..kerana kasih sayang serta cinta ibu hanya buat mu anak ibu..kerana farisyahlah harta paling bermakna buat ibu....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

Aku Ibu Muda said... [Reply]

auni pon solat jugak..tapi kak an pakaikan tudung je...yang kelakarnya, orang sujud dia gi meniarap terus cium sejadah....haha

~ yus ~ said... [Reply]

Memang seronok bila anak-anak kita cepat tangkap apa yang di pelajarinya kan.

Moga Farishah membesar menjadi anak kebanggaan keluarga ye sayang.

Iklah dari auntie yus ni...Mmmuah!

airis naufal said... [Reply]

rajinnya farisyah.. moga farisayah jadi ank yg bijak dan solehah.. sejuk perut ibu mngndungkan..

MummyEcha said... [Reply]

Alhamdullilah...perkembangan yg +ve....sejuk jer mata memandang...lepas nie rajin2 solat yer..farisyah

Ati Masrif said... [Reply]

lagi buat depa ni bersemangat
kalau kita belikan telekong
yang cantik2...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

semoga farisyah menjadi anak yang solehah biler dah besaq nanti dapat membahagiakan kedua ibu bapa tercinta...suka auntie tengok tau..klik2 HB kat sini

cikpuanhady said... [Reply]

alhamdulillah..semoga farisyah menjadi anak yang solehah..dah klik hb

Jom skodeng :Yang best mengenai Swiss

anie said... [Reply]

alhamdulillah..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa