Wednesday, February 23, 2011

RemPit KeLas aTasAn

As Salam n Good Morning semua...alhamdulilah hari rasa diri ini rasa segar sikit...mungkin sebab mlm tadi tidur awal pada biasa...jadi pagi ni rasa segar..bukan senang nak dapat tidur awal...hehehehe

oklah pagi2 ni kalau cerita pasal anak dara cik jue...rasa mcm semangat sikit nak buat kerja sebab kerenahnya makin mencuit hati walaupun dia dah besar tapi ragamnye serta nak layan mulut dia yang sememangnye rajin bertanya itu dan ini membuatkan kadang2 cik jue rasa penat tapi happy sangat...
nak cerita pasal minah rempit yang ade dua ketogori...

versi pertama..motor lagi besar pada tuan..tapi gaya rempit mesti ade
aunty jangan marah ye farisyah gurau je...

siap terangkat kaki belakang...

jom kita pergi jalan2 nak...
(kejadian kedai motor kat kajang masa nak beli motor utk mak uteh)

versi kedua pulak....bayar RM 3 baru boleh jalan 5 MiniT...

mula2 naik tak pandai sangat...

ok saya dah pandai...

ok sekian dulu naik motor versi farisyah....nanti lepas ni kita jumpe lagi....
jangan lupa klik HB ye..pastu ingat jangan lupa mengundi sikecik yang comel2 kat atas tue...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

wah siap dengan gaya lagik nak merempit ek...balqis pun suka naik moto sebab angin yang sepoi2 itu

wahida said... [Reply]

siap buat gaya yg x tahan tu...

MamaYatie said... [Reply]

vroom..3x..kat selekoh elok2 yer farisyah

ch@ said... [Reply]

STOP-STOP-STOP, aunty ch@ nak tumpang balik rumah, ni motor besar2 ni, ada payung tak? kang kalau hujan cemana?

anie said... [Reply]

alamak minah rempit la...comei la farisya..da lama xjumpa

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa