Monday, February 28, 2011

Pemenangnye ialah.......

Penat cik jue kira undi malam minggu ari tue..berkali2 duk mengira akhirnye dapat jawapannye....bukan ape kira berkali2 takut salah...persaingan amatlah sengit...masing2 tak jauh undinye.....tapi seperti yang sedia maklumkan pemenang tempat pertama dah ade ....oklah bagi pemenang tempat pertama cik hubby yang pilih dan dia nak jugak sidia ni menang sebab memenuhi ape yang di maksudkan dengan

 DIA DAN LOLLIPOP
dan pemenangnye ialah...





kalau yang ini pemenangnye boleh tak?????hahaha...

oklah pemenangnye yang sebenar ialah....




NAURATUN UZMA

tahniah sayang sebab berjaya menarik perhatian uncle fauzie....
kenapa uncle fauzie pilih uzma sebab..
"dahlah lollipop besar pastu dia pulak temban..kalau dia tak temban tapi gambar dengan lolipop besar tak cantik gak...memang boleh buat duta lollipop ni...."

oklah mama boleh emailkan alamat pada cik jue kat alamat anna_farisyah82@yahoo.com...
nanti cik jue akan poskan hadiah LOLLIPOP DAN FM ..tetapi keychin lolipop akan diposkan oleh sponser.... 


ok dah umum tempat pertamakan..ok tempat kedua dan ketiga lak....cik jue umum kemudian 
tapi sebelum tu kita tengok dulu mereka yang mendapat undian paling sengit ok....

inilah calon2 yang telah anda undi....

oklah pagi esok korang tengok ye..sebab cik jue dah auto publish.....
nak kasi korang teka je dulu sape agak2 korang yang menang....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

Nana said... [Reply]

tahniah..
mcm xde harapan menang ni haha
xpe la sokong kawan2

MamaYatie said... [Reply]

tahniah..spt dijangka...setuju dgn ayah farisyah kekeke

Zuwairi Aiman said... [Reply]

Besar nye lolipop tu kak.. habeh ke mkn nye bebudak tu

Mama Zharfan said... [Reply]

congrats to the winner

emm, menang tak pe, tak menang pun tak pe :) adat bertanding kan :)

shah-kayrul said... [Reply]

tahniah..memang besar giler lolipop tue...

fa10 said... [Reply]

terima kasih uncle fauzie...
tak sia2 uzma ni tembam! tembam sbb byk makan donut tau, bukan makan lolipop.
sebenarnya uzma x beli pun lolipop tu, posing jer.. hikhik..
terima kasih juga buat tuan kedai.
jap lg sy bg detail ye.. thanks again.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa