Monday, February 21, 2011

MinYak MotOr Pun NaK cuRi Ke????

kisah berlaku ari sabtu...mcm biaslah ari sabtu cik jue n cik hubby OT
(biasalah nak tambah pendapatan demi Misi yang diingini)
cik jue turun awal sebab kesiankan farisyah..waluapun ot boleh buat sampai pukul 4:30 tapi mcm biasa pukul 2:00 cik jue dah balik...turun aje kat motor..nampak mcm pelik je....
bau minyak kuat sangat pastu nampak minyak turun mcm air paip kat bawah motor...
alamak cik jue terus call cik hubby suruh turun...
dan hasilnye....


korang nampak tak minyak yang melimpah kat bwh motor...


nampak tak skru motor yang dia buka tue...


getah minyak yang telah di potong...


korang tengoklah..kesan tumpahan minyak...


aduh memang sakit hati cik jue n hubby..kita org baru je lepas isi minyak penuh2..kalau takde minyak pun mintaklah tolong org belikan ke!!!bukan potong wayar minyak orang dahlah kau tu muncuri malah kau menyusahkan orang pulak...
nasib baik adik cik jue baru datang jadi dia tolong belikan wayar dan gantikan wayar yang putus dan belikan minyak...
bende ni jadi kat opis sekali pergi tanya kat polis bantuan dia pun ajak masuk tengok cc tv sekali cc tv tu rosok...aduh nampaknye tak dapatlah kami tahu sapa yang buat dajal tue...


kalau jadi kat korang agak2 ape korang buat????cikjue memang sumpah seranahlah kat si dajal tu..nasiblah siap cik jue doakan si dajal tu jatuh motor lagi...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

Rizziela said... [Reply]

Ni mesti keje budak2 yg memang tak ada keje..minyak motor yg RM3 pun nak curi gak ker?

airis naufal said... [Reply]

krg ajar btul.. sape la punye keje tu,.. xkan polis bantuan xnmpak k.jue? ish2 diorng ni..bt dosa kering je..

Zur@ZaRi said... [Reply]

ini macam punyer kes pun ader ker...
mmg h***m j***h punyer manusia..

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

Ogy said... [Reply]

ya Allah..sampai ke minyak motor pun leh terpk nk curi...huhuhu apalaaaa

Puanbee said... [Reply]

minyak moto hubby bee pon sellau kena curi now..spare minyak kat rumah ! adei teruk lah zaman la ni :)

MamaYatie said... [Reply]

apsal kejam benor org sekarang ni ek?? aduh...cian cik jue

Aku Ibu Muda said... [Reply]

adoi..minyak pon nak cilok ke

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa