Thursday, February 24, 2011

jOM pILiH SIAPA pEMENANGNYE....

(terima pemilihan sehingga 24.02.2011 (hari gaji) jadi jom pilih )
 As SalaM....
alHamduLilah semalam tamatlah sudah contest cik jue yang pertama pada tahun ini...
walaupun tak ramai yang masuk tapi cik hubby dah mula pening sapa nak dipilih....
sekarang tempat pertama dah ade tapi tempat kedua dan ketiga membuat cik hubby pening..pastu dipaskan pulak kat adik cik jue..pemenang pertama  dia pun pilih orang yang sama tapi kedua dan ketiga pun susah nak cari pemenang jadi dia orang mintak tempoh dulu..jadi buat masa nie cik jue kasi cam kat diorang pilih....tapi kat sini cik jue nak kasi cam kat korang pilih siapakah yang menjadi pilihan hati korang ye...

oklah jom layan dan pilih ye...






oklah inilah dia peserta yang bertanding tue....
jadi pada mereka yang sudi nak tolong cik jue cari pemenang bolehlah hantar komen dan tulis...

CIK JUE SAYA PILIH...
 pilihan pertama:
pilihan kedua :
pilihan ketiga :

PILIHAN YANG BANYAK AKAN  CIK JUE  PILIH SEBAGAI PEMENANG TEMPAT KEDUA DAN KETIGA..
PEMENANG PERTAMA DAH ADE YE....

OK SELAMAT MENJADI JURI AWAM YE PARA BLOGGER SEMUA....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

110 comments:

Puanbee said... [Reply]

cik jue bee pilih :

pilihan 1 :no3
pilihan 2 :no6
pilihan 3 :no11

amiey lee said... [Reply]

As Salam cik jue..heee takpat masuk pun(tkde gmbar anak n lolipop la...) dpt jadi juri awam ok la kan heee

CIK JUE SAYA PILIH
pilihan 1 - nO 11
pilihan 2 - nO 4
pilihan 3 - NO 3

HEEEE

puan nina said... [Reply]

comel2 belake..

puan nina said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: no 10
pilihan kedua : no 3
pilihan ketiga : no 9

wahida said... [Reply]

mcm mana nak pilih ni? comel2 je semua...huhu..

~~@lyci@~~ said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:no 3
pilihan kedua :no 11
pilihan ketiga : 16

@e_da said... [Reply]

huhu anakkku di no 9.. thanx sape yg pilih ya.. hope ada tuah

bonda dadif aka akish said... [Reply]

haluuuu....

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:9
pilihan kedua :11
pilihan ketiga : 8

Murni said... [Reply]

As salam cik jue..

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama: 9
pilihan kedua : 3
pilihan ketiga : 11

eima said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:9
pilihan kedua :10
pilihan ketiga :4


aku tolong korg ... mudahan berjaya goodluck guys....

aku lupa nk joint...huhu ruginye

Mama Zharfan said... [Reply]

nak vote utk anak sendiri boleh ker ;)

MamaYatie said... [Reply]

pilihan saya:

1-no.9
2-no.11
3.no.3

AshAnas said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama: 4
pilihan kedua : 3
pilihan ketiga : 9

emma said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:2
pilihan kedua :4
pilihan ketiga :6

Hanim said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
Pilihan Pertama:3
Pilihan Kedua:4
Pilihan Ketiga:5

Cute n comel sgt2....

..FiDa.. said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

Siti Rasidah Hidayu said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

Yana said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

mummy aryan syamil said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

juelee said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :4
pilihan ketiga :3

wildani_suhai@yahoo.com said... [Reply]

saya pilih

no 1- 16
no 2-39
no 3- 3

airis naufal said... [Reply]

ksk jue..

pmnag no 1 : no 6
pmnang no 2 : no 3
pmng no 3 : no 11

azie azian said... [Reply]

cik jue saya pilih:

pilihan pertama:no 5.

pilihan kedua: no 10

pilihan ketiga: no 15

terbaik ar no nie..

Norzie hany said... [Reply]

cik jue sya pilih:

pilihan pertama: no 5.

pilihan kedua: no 15

pilihan ketiga: no 1.

Anonymous said... [Reply]

sya pon nk undi la.nak jadi pengundi bebas la...
suke2,semua comel2...

cik jue sya pilih:

pilihan pertama: no 5.
pilihan kedua : no 1.
pilihan ketiga:no 15.

Hyun Ae said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

nadiah said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :3
pilihan ketiga :4

Nana said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

cempakakuning said... [Reply]

Cik Jue saya pilih...

pilihan pertama:5
pilihan kedua :7
pilihan ketiga :15

Mama Zharfan said... [Reply]

Pilihan pertama : 3
pilihan kedua : 4
pilihan ketiga : 16

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply]

pilihan pertama: 3
pilihan 2: 4
pilihan 3: 16

**Sy!eRA_N** said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:3
pilihan kedua :5
pilihan ketiga :1

atikah khadir said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH ...

pilihan pertama : No 3
pilihan kedua : No 4
pilihan ketiga : No 16

:)

Menggapai Cahaya Illahi said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:5
pilihan kedua:7
pilihan ketiga:15

nur kasih... said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:5
pilihan kedua:15
pilihan ketiga:6

anis said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 16
pilihan kedua : 1
pilihan ketiga : 3

anis said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
NOOR FATIN said... [Reply]

cik jue saya pilih:

pilihan pertama: 16
pilihan kedua: 4
pilihan ketiga: 10

anie said... [Reply]

No 1 : 6
No 2 : 3
No 3 : 11

my shaizhar blog contest said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama: 16
pilihan kedua : 1
pilihan ketiga : 11

adah said... [Reply]

waa...nk undi jgak.

cik jue,saya pilih:

pilihan pertama: no.5
pilihan kedua:no.7
pilihan ketiga:no 2.

tin said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH:

PILIHAN PERTAMA: NO.5
PILIHAN KEDUA: NO 6
PILIHAN KETIGA:NO 10

myra said... [Reply]

cik jue,saya pilih:

pilihan pertama:no.5
pilihan kedua:15
pilihan ketiga:10

Latifah said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama: 3
pilihan kedua : 4
pilihan ketiga : 16

ibuayu said... [Reply]

Cik Jue SAYA PILIH
pilihan pertama : no 11
pilihan kedua: no 16
pilihan ketiga : no 3

ibuayu said... [Reply]

kalau saya terhantar dua kali maaf ye.tolong delete satu..internet ada problem tadi..tq

mamalieyna said... [Reply]

good luck to all...eina ambik undi berkecuali..ngee...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

nak undi gak cik jue leh ke

No 1 = 4
no 2 = 3
No 3 = 13

good luck semua

kakyong said... [Reply]

singgah jengah cik jue,

kakyong pilih :

pilihan pertama : no3
pilihan kedua : no4
pilihan ketiga : no9

mummymer said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 4
pilihan kedua : 3
pilihan ketiga : 11

Ummi Dania Yasmine said... [Reply]

Pilihan saya :

pilihan pertama: 3
pilihan kedua : 4
pilihan ketiga : 12

Huda said... [Reply]

pilihan 1: 2
pilihan 2: 4
pilihan 3: 11

BIONIC WOMEN said... [Reply]

cikgu pilihan saya:

pilihan pertama:4
pilihan kedua :12
pilihan ketiga :11

risa said... [Reply]

saye plak pilih
no 1- gambar 3
no2 - gambar 4
no 3 - gambar16

hehehe...saye new follower dari blog mama zharfan:)

Aku Ibu Muda said... [Reply]

Nak mengundi jugak...hihi

pilihan pertama:no.3
pilihan kedua:4
pilihan ketiga:6

lolipop keychain, kalu x dan pas kat k'na..k'an pos direct je pada pemenang :)

Wansteddy Tales said... [Reply]

Saya pilih --->


pilihan 1 :no3
pilihan 2 :no4
pilihan 3 :no12

sweetfiza said... [Reply]

nak undi ...

pilihan pertama : No 4
Pilihan Kedua : No . 3
Pilihan Ketiga : No. 2

atty's said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 4
pilihan kedua : 3
pilihan ketiga : 11

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:4
pilihan kedua :3
pilihan ketiga :1

jue, mu nak free header dr aku ker? nampak ada badge aku tu tapi tak pernah pun email aku..email aku kalo nak :)

MaMa CyDa said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 1
pilihan kedua : 3
pilihan ketiga : 16

gud luck sumer ....

nurulazham said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:no.3
pilihan kedua : no.10
pilihan ketiga : no.13

SyaNa said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

Nureen said... [Reply]

cik jue saya pilih
tempat pertama : no 13
tempat kedua : no 2
tempat ketiga : no 4

mummy_ayu said... [Reply]

cik jue saya pilih
pertama No.13
kedua No. 16
ketiga No.3
good luck semua!!!

Jieda said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: no 12
pilihan kedua : no 16
pilihan ketiga : no 9

EiJa ZaQuaN said... [Reply]

cik jue eija pilih
tempat pertama : no 3
tempat kedua : no 4
tempat ketiga : no 9

good luck to all

Ummi Eisya said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 4
pilihan kedua : 3
pilihan ketiga :10

Fieza79 said... [Reply]

cik jue sy pilih :

tempat pertama : 13
tempat kedua : 9
tempat ketiga : 4

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply]

saya undi
pertama-2
kedua-11
ketiga-4

LYAfrina said... [Reply]

nk undi jugak boleh:

13
4
2

gud luck semua!!

ummirayyan said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:1
pilihan kedua : 3
pilihan ketiga :6

gudluck bebeh..

kella said... [Reply]

cik jue , saya undi :

tempat pertama : 13
tempat kedua : 3
tempat ketiga : 4

yeah! gud luck to all comelss...

azura samsuddin said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH..
pilihan pertama:3
pilhan kedua:4
pilihan ketiga:9

gud luck sumer ;)

Bulan said... [Reply]

cik jue sya pilih:

pilihan pertama: no 16

pilihan kedua: no 14

pilihan ketiga: no 3

AngahSayang2314 said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 13
pilihan kedua :3
pilihan ketiga :6

e.l.i.z.@ said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 16
pilihan kedua : 4
pilihan ketiga : 1

leyzajamil said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 3
pilihan kedua : 11
pilihan ketiga : 1

Reen Azreen said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:1
pilihan kedua : 2
pilihan ketiga :3

LiLy @ MumMyQiStInA said... [Reply]

salam..

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 13
pilihan kedua : 2
pilihan ketiga :3

azlina aziz said... [Reply]

Salam Cik Jue, datang untuk mengundi :)

Pilihan Pertama: No. 3
Pilihan kedua: No. 4
Pilihan ketiga: No. 11

:D

mama rifQy said... [Reply]

pilihannn!!

pilihan pertama: no 4

pilihan kedua: no 3

pilihan ketiga: no 16

cikpuanhady said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

Pilihan Pertama: No. 3
Pilihan kedua: No. 6
Pilihan ketiga: No. 16

good luck semua..

Jom skodeng :Yang best mengenai Swiss

Lelord said... [Reply]

hehhehehe tertinggal ketapi....


Pilihan Pertama: No. 12
Pilihan kedua: No. 3
Pilihan ketiga: No. 15

liyanadiabu said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

Pilihan Pertama: No. 1
Pilihan kedua: No. 11
Pilihan ketiga: No. 13

kayyana said... [Reply]

saya vote:

1st : 4
2nd : 3
3rd : 16

kayyana said... [Reply]

saya vote :

pilihan pertama: no 4

pilihan kedua: no 3

pilihan ketiga: no 16

nur said... [Reply]

CIKJUE.. NUR PILIH GAK..
pilihan pertama: no 3

pilihan kedua: no 4

pilihan ketiga: no 6

JEMPUT KEALL IN ONE

shah-kayrul said... [Reply]

saya vote :

pilihan pertama : dah ada

pilihan kedua : no. 13

pilihan ketiga : no. 11

oYa said... [Reply]

cik jue saya pilih

pilihan 1 : no 13

pilihan 2 : no 15

pilihan 3 : no 16


tankiu

AYuNG said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

thanx! :D

Ummi AmnaAmzar said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:3
pilihan kedua :4
pilihan ketiga : 16

Cute MuM said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua : 3
pilihan ketiga : 4

mama_umar_maryam said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:16
pilihan kedua :1
pilihan ketiga :3

Myra Jay said... [Reply]

MJ nak vote jugak..

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama: 16

pilihan kedua : 3

pilihan ketiga : 6

ieda said... [Reply]

nak undi jugak :)

13
4
9

gud luck semua :)

ieda said... [Reply]

nak undi jugak :)

13
4
9

gud luck semua :)

Ogy said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:3
pilihan kedua :4
pilihan ketiga :12

Dilla Ady said... [Reply]

tolong undi jugak

1) 13
2) 3
3) 6

Nida said... [Reply]

Salam..

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:14
pilihan kedua :9
pilihan ketiga :5

mizahazianis said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:14
pilihan kedua :6
pilihan ketiga :2

MummyEcha said... [Reply]

jue,

aku nak pilih

no1~Pic no 6
no2~Pic no 2
no3~Pic no 11

Zue AnnaLeeya said... [Reply]

salam cik jue...

saya pilh :
pilihan pertama: 13
pilihan kedua : 2
pilihan ketiga : 4

wiyah79 said... [Reply]

Cik Jue SAYA PILIH
pilihan pertama : no 11
pilihan kedua: no 2
pilihan ketiga : no 1

wiyah79 said... [Reply]

Cik Jue SAYA PILIH
pilihan pertama : no 11
pilihan kedua: no 3
pilihan ketiga : no 10

mama tisya said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama:3
pilihan kedua :4
pilihan ketiga :16

Fakri Mia Farhana said... [Reply]

cik jue saya pilih...

pilihan pertama:13
pilihan kedua :3
pilihan ketiga :9

Flora Fana said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...
pilihan pertama: 3
pilihan kedua : 2
pilihan ketiga : 6

tiefazatie said... [Reply]

CIK JUE SAYA PILIH...

pilihan pertama:3
pilihan kedua :4
pilihan ketiga :16

Farra Dhelina said... [Reply]

alaaa terlewattt..heee hr ni baru smpai sini hehe...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa