Thursday, February 24, 2011

hotel unik kat dunia nie...

duk layan gambar google cik jue terjumpelah gambar2 hotel yang unik kat dunia nie...memang unik bagi cik juelah..tak tahulah korang pulak mcm manakan......

dog bark park in di USA

 ariau towers hotel di brazil

daspark hotel di austria

jules undersea lodge di usa
skye lighthouse di scotland

skye lighthouse di scotland

the giraffe manor di nairobi

the ice hotel di quebec

wagon stays di new zealand

white cliffs di australia


ok ape pandangan korang semua tentang hotel nie.....sumber Google n kawan2 blog jugak...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

11 comments:

wahida said... [Reply]

pic yg no. 1 tu hotel jugak ye...unik sungguh kan?

~izan~ said... [Reply]

mak aii cik jue...mcm takot2 je nk dok sini hehe...

Zaidah said... [Reply]

nampak macam unik...

anie said... [Reply]

so far sumer tpt aku da check in.
.ngeeeee..

zati embong said... [Reply]

daspark hotel 2 dia guna culvert/pembetung ke?hoho..utk longkang 2.haha

Ati Masrif said... [Reply]

pelik dan tak sanggup

nak tinggal kat situ..huhu


Jom baca: MENGIDAM SERI MUKA

Ogy said... [Reply]

nk duk hotel ais tu...heheeh

mamalieyna said... [Reply]

mmg unik...yg undersea tu cam best jer..walau seram gak..hu~ serama kalau ikan paus ada la..hee~

Mama Zharfan said... [Reply]

heaven ;)

cikpuanhady said... [Reply]

waa..yang lodge undersea kat usa tu memang menarik..mesti best kan, landing atas katil nampak ikan duk berenang..

Jom skodeng :Yang best mengenai Swiss

Idah said... [Reply]

Malaysia bila lagi nak wat hotel macam dlm gambar tu..seram..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa