Thursday, February 17, 2011

HiLang SuDaH....

Salam Sayang semUa....akhirnye cik jue kembali...Ari ni Ok SikiT dari Hari2 yaNg Lepas NamuN TakLAh Ok SepenUhnYe.....BiasalaH KeNa dahulUKAn Bende YAng LebIh penTiNG DarI Yang PenTiNg.....
Oklah berBalik Pada TajuK KiTa Ye...
Ape YAng HiLAng?????McM Mana Boleh HiLang????
inilah barang yang hilang tue..... 
X
X
x
X
X
X
X
X
X

yup...anting2 farisyah...yang ayah dia belikan sebelum raya haji ari tue.....
aduh hilang sebelah je petang semalam...hilang kat sekolah ...atas kelalaian cik jue sebagai seorang ibu.....
kenapa salah cik jue...sebab cik jue yang lupa nak buka....
sedih...memanglah sedihkan...tapi nak buat mcm mana tak de rezeki....
reaksi si ayah...
mula2 marahlah jugak yelah EMAS tu..dahle rega emas sekarang mahalkan...tapi kejap je lepas tengok muka si anak yang dah mula sedih n nak nangis....
pastu tak jadi nak marah...dan kami redai jelah...dah tak de rezeki kami....

buat anak ibu farisyah jangan sedih tau...nanti ibu ganti yang lain..tapi bukan sekarang tunggulah dulu ye....sebab sekarang kita sekelurga ade misi demi mengubah kehidupan kita sekeluarga...INSAYALLAH.........

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

11 comments:

wahida said... [Reply]

alahai...tercicir kat mana lah agaknya tu...

misi apa cik jue? x nak citer pung...

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

alahai..kesiannya..misi apa tu?tambah ahli keluarga ker?

BIONIC WOMEN said... [Reply]

alahai...mesti masa main2 ilang tuh..
nnti nak raya mesti dapat yg baru farisyah..hehe..pepandai jer kan

MummyEcha said... [Reply]

wah...jue misi apa tue..gerun cheq dengar eh....kuikuikui...

jue,dah check ker dlm beg farisyah..kot2 cikgu dia jumpa n letak dlm beg..

~ yus ~ said... [Reply]

sayangnya, tapi tulah kalau dah takde rezeki nak kekal pada kita, kena redha lah kan.

Saya pun tak pernah buka anting2 anak saya ketika dia ke sekolah. Tapi yang lain semua mmg saya pakaikan waktu raya saja...

Ogy said... [Reply]

As salam...lama tak melawat blog ni... masa tak mengizinkan lately...sibuk berulang ke hospital...ari ni br ada masa..nk bw sekejap...

Mrs.Imran said... [Reply]

sama cam aina hari tuh, tp alhamdulillah jumpa blk kat bawah meja mkn kat umah...tp sampai sekarang aina dok pakai subang sebelah lain sebelah lagi lain, sbb malas nak tukar...heheheh

CiK JuE said... [Reply]

@wahida: tak tahu le....misi utk mengubah hidup menjadi lebih selesa


@elis:tambah ahli keluraga sentiasa ade masih belum tercapai je...

@BIONIC WOMEN :tulah rasanye hilang masa mian dgn kwn2 dia...nampaknye memang kena tunggu raya

@MummyEcha:tak de dah cari....misi nye tunggu jelah

~ yus ~:tulah dah takde rezeki agaknye...

Ogy :samalah kita pun sibuk gak sekarang nie

Mrs.Imran:hahaha aku dah tukar yang baru ...

anie said... [Reply]

wah misi apa tue...mesti gempak punya
xpe nnt ibu belikan yg baru ye farisyah

anie said... [Reply]

wah misi apa tue...mesti gempak punya
xpe nnt ibu belikan yg baru ye farisyah

~izan~ said... [Reply]

mcm subang fasya jugak..tp dah bukak smpai skrg sbb sekolah tp kesannya,lubang kt teling adah terkambus huhu... cian farisyah...nama anak kit alebey kurang je cik ju,dh la umur sama hehe

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa