Wednesday, February 2, 2011

FaRisYah N LoLliPop

seLEpas Puas Duk GodeK uMah Baru N Siap BuaT kerJa Pagi Nie...barulah Cik Jue Dapat Buat N3 DeNgan seNang HaTI...

ini kali pertama farisyah makan LOLLIPOP..sebelum ni tak pernah sekali pUn cik juE n Cik huBBy belikaN dia LoLLipOp....tapi ari semalam kami belikan dia jugak lollipop ini sebab dia nak sangat...takpelah sekali sekala ....(tak habis pun ade lagi dalam peti ais tue...)
cik jue kasi layan gambar ye....
(tak tempek watermark sebab edit gambar kat opis)

cantikkan...

first lollipop

manisnye...

sedapnye...

emmmmm



ok dah cukup gambar ngan lollipop....manis jadi lepas makan farisyah kena gosok gigi....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

ummiaqeef said... [Reply]

my aqeef kalau mkn lollipop ni sikit je pstu dah x nak..membazir je tau. hehe

CiK JuE said... [Reply]

ummiageef:farisyah pun sama

ummiaqeef said... [Reply]

dah dpt keychain penang haritu. tq ye..ni entry hadiah :

http://ummiaqeef.blogspot.com/2011/01/bertuah-ga-hanya-untuk-kamu-dan-hadiah.html

ch@ said... [Reply]

besar dan mahal, kita nak beli tapiii berfikir banyak kali sebab cecah ke rm10, hahaaa. kalau mrABi tak nampak memang borongla.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa