Monday, February 14, 2011

>>Best Nye NaIk Bas<<< Versi FarIsyah

Ari yang sabtu kami pergi kenduri kawin kat perak..itu adelah biasakan..yang luar biasanye..kami satu family pergi dengan bas...rasa mcm tak caya pulak inilah kami pertama kami pergi kenduri kawain dengan bas...dan yang paling teruja boleh naik bas yelah "NUR FARISYAH"mulut nye tak habis2...."bestnye naik bas kan ibu"
pergi kenduri kawin kawan opis cik hubby....Nama pengantinnye SHALIZA....pasangan nye cik jue tak tahu nape ape...heheheh oklah..kerja banyak jadi kita layanlah gambar kami semua ok......

muka teruja dapat naik bas...naik je terus ke belakang sekali....
posing dalam bas dulu ye...
ibu ngan anak wajib nie...
ayah ngan anak 
 berehat dulu di hentian Rawang...
sebahagian rombongan...
posing lagi...
dalam bas...
dah sampai terus bergambar dengan pengantin...
inilah pengantin...
ayah menjamu selera
ini ibu pulak..
depan pelamin pun posing..
dengan kawan sekolah...
jangan muntah budak ni posing lagi
bersama lolipop pemberian mak pengantin...
lagi posing senget bahu...
tengah tunggu bas...bas pergi isi minyak...
ayah pun sama nak posing dalam bas...

buat pengantin...liza dan hubby kami doakan moga berbahagia selamanye..kekal ke akhir hayat kalian berdua dan dapat zuriat yang comel2 serta bijak...amin....


tengok je ke...KLIKLAH..........



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

deAnza-wAnda said... [Reply]

comel nye farisha tuh... very2 the pink..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

wah pandai fariyah posing, kalah balqis ni...cantik baju farisyah tu cik jue...

anie said... [Reply]

gie org kawin je ke..xde round2 ipoh ke

anie said... [Reply]

gie org kawin je ke..xde round2 ipoh ke

ch@ said... [Reply]

suka part sya senget bahu tu, kiut. eh sya, mana aunty punya lolipoop.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa