Saturday, February 5, 2011

Bersiaran DarI kampUng.....

lama tak bersiran...rindu sangat tapi tak ade masa..yelah balik kampung kalau boleh sepanjang masa nak habiskan bersama insan tersayang..maklumlah bukan senang nak balik kampung duduk lama2...biar pun mak cik jue ade jugak datang jenguk kami kat putrajaya ..tapi tak sama balik kampung..kampung ngan putrajaya jauh sangat berbeza..kalau bangun pagi mesti dengan ayam berkokok tapi kalau kat putrajaya bunyi kereta adelah..hahaha..tapi takpelah sudah ditakdirkan ...kerana putrajayalah tempat cik jue cari rezekikan....
oklah petang ni kami dah nak bertolak ke putrajaya...walaupun cuti berbekal satu hari lagi tapi kena balik gak petang nie sebab adik cik jue punye tiket ke penang pagi esok....
macam2 jadi kami kat sini....ade yang seronok dan ade jugak yang tidak.....oklah lain kali cik jue cerita kisah kami kat kampung nie.....ye....
doakan kami selamat dalam perjalanan pulang nanti (otw balik ari tue ade 2/3 tempat org xcident-menakutkan betul)
korang semua yang dalam perjalanan kemana2 pun cik jue doakan selamat sampai kedestinasi anda ...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

1 comment:

Ya ALya said... [Reply]

berhati2 di jalan raya...semoga cik jue sefamily selamat sampai.....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa