Friday, February 11, 2011

...BeluM teSt Dah Tahu JawApaN....

Berjimba2 bersama teman opis cik bal n anie....biasalah jumaat ..rehatnye panjang....
tujuan asal pergi tempah makanan untuk majlis makan2 sebelum bos cik jue yang nak bersara....
majlis suka2 bukan formal pun 
siap tempah dan makan sekali kat sana..meneruskan perjalanan ke ALAMANDA...
tempat biasa lepak bersama2 bdk opis...
(klu ngan cik hubby sorry memang susah nak ajak pergi..padahal alamandalah tempat paling dekat dengan umah kami)
belikan hadiah untuk bos dan cik jue belilah bende ni...saja nak test..sebab dah lewat 2 bulankan....manalah tahu ade rezeki farisyah nak dapat adik

tapi....
sampai opis..tetiba sakit kepala mungkin sebab cuaca panas diluar kot...nak terkenc**G pulak..masuk toilet dan.....SELAMAT...

test tak buat lagi jawapan dah tahu...selalu mcm gitu tapi kali ni lagi kecewa...
biasanye..kalau test pagi...jawapan negatif...petang mesti dia datang dengan megahnye...tapi kali ni...tak buka plastik lagi...dia dah datang...selamatlah...simpanlah dulu guna lain kali pulak....memang susah betul kalau si dia datang ikut suka hati..yelah..kadang setiap bulan kadang2 miss sebulan...huhuhuhu tension betul....




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

13 comments:

~izan~ said... [Reply]

Salam cik jue...

insyaAllah ada la rezeki tu... si kakak pun mesti tak sabar nak adik agaknya =D

puan nina said... [Reply]

kalau ade rezeki xkemane kn?cuba dan cuba lagi..hehe

BIONIC WOMEN said... [Reply]

kita pun selalu macam ni..
bulan lepas kita langsung x datang tau..memg sajer x nak test sebab dah 3,4 bulan tertipu..
bulan ni lewat 2 hri, semalam beli blum sempat test dah ad..huhuhu..lagi sakit hati

amiey lee said... [Reply]

sbr cik jue..insyaALLAH ada rezeki nnti..kta doakan aminnn

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

tak pe moga ada jua rezeki tu suatu hari nanti...amin

ummiaqeef said... [Reply]

hehe...xpe blm ade rezeki tu... ;P

Ya ALya said... [Reply]

cik jue ya merasa gak camtu....sllau lewat...biasa 3 bulan,cek2 tak de pun,tapi syukur bila tuhan nak bg rezeki sekejap je tampa dijangka pun....insyaallah lahir la adik sara bulan 9 2011 ni....amin....

cik dah ganu kiter said... [Reply]

period tunggang langgang erk..ssh jgk camtu...mesti selalu tertipu kan..kan...

insyaallah suatu masa nnt cik jue akan kembali beruniform smla..doa byk2 yek...

Rizziela said... [Reply]

Tak per..cuba lagi...belum sampai rezeki lagi....

Aku Ibu Muda said... [Reply]

sabar lah kak na...mungkin Allah bukan nak bagi rezeki lagi kan...

@e_da said... [Reply]

takpe cik jue..sy doakan rezki ada akan dtg..jgn putus asa k

airis naufal said... [Reply]

sabar la ye kak jue.. lum ade rezki tu..

ch@ said... [Reply]

mari kita sama-sama berusaha cikJue :D

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa