Wednesday, February 23, 2011

BE baru DataNg lagi

terima kasih pada mereka yang sudi mengundi peserta Contest Dia Dan LoliPop..teruskan mengundi kerana kemenangan mereka atas undi anda....
hehehe mcm Akademi Fantasia pulak...

ok berbalik pada tajuk...terima kasih buat nuffnang yang sudi kasi BE baru lagi...
dalam cik jue duk berusaha nak mengejar mata untuk cashkan kali pertama cek nuffnang ni akhirnye ade rezeki baru datang mengolek...sekali masuk terus dua yang melekap...
sebelum ni rasa dah nak frust sebab banyak yang ME dari BE tetapi bila buka hari ini..senyum sampai telinga sebab ade yang masuk....
terima kasih nuffnang...kasilah..banyak  masyuk banyaklah cik jue dapat cashkan tak lama lagi....



terima kasih nuffnang....yum..yum..yum...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

Nana said... [Reply]

wah
bez2
dapat be bru

MamaYatie said... [Reply]

waa..bestnya cik jue! chaiyokk

Aku Ibu Muda said... [Reply]

dah lama tak dapat BE baru...semua dah metered...huhuuu :(

Nak hadiah wang tunai?

aanie said... [Reply]

tahniah cik jue...teringin nak dpt BE baru gak..sob sob....

ch@ said... [Reply]

dah lama sangat tak dapat BE. sampai dah patah hati.

BIONIC WOMEN said... [Reply]

banyaknyer BE cik jue..kita langsung xder BE..huhuhu

Cik jue jemput ambik kad jemputan kat blog yea...hehehe

cikpuanhady said... [Reply]

tahniah cik jue dpt be..kita jugak dah lame tak merasa be..dah klik hb..

Jom skodeng :Bloglist hilang?

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa