Thursday, February 3, 2011

anDa AdA 60 saaT....

AuTo puBlish nIe.....(insayallah sekarang dah kat kampung)

KoRang TengOk Tak Games Show ni "AnDa ADa 60 SaaT" .....setiap sabtu dan ahad kat astro ceria..kat astro Ria pun ade Tapi Ulangan....dua minggu lepas (15/1/2011) ade seorang peserta yang dapat RM 25 Ribu..ala yang pakai baju hitam,badan beresi2 sikit,ala orang johor tue...nama dia AREP KERORO...

nilah tuannye....

o dia nie  kawan adik cik jue. aka mak uteh farisyah (teman tapi mesra)

huhuhu ni mak utehnye...

aduh best tu dapat RM 25 Ribu..memang bestlah..tapi duit tak dapat lagi dia main 29 november tapi duit tak dapat lagi astro kata dalam masa 3 bulan baru dapat duit....
tapi yang nyata memang bestkan...(teringin nak dapat duit senang mcm gitu je)

hahaha nilah dia pengacaranye...farisyah minat gile kat games show nie...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

No comments:

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa