Monday, January 31, 2011

sushi time.....

Tajuk McM best jeKan...tApi sebenarnye Nak CerIta pertaMa KAli Makan SusHi..
seMlam Jalan2 Kat JuSco.....Ramai BetUl Orang...Gigih Jugak KelUar waLAupun HujAN Tak BerHenti2 Turun...yelah kesian fraisyah kan....ayah dahlah OT ari sabtU jadi Memanjang je Lepak kat Umah...ari ahad Ape lagi Mcm cacinglah ....gelisah tak dapat keluar jalan2 (ibu dia pun sama)
dalam duk jalan2 boleh pulak cik jue berkenan nak makan sushi nie....tengok ramai je orang beratur nak beli sushi...dalam kepala mesti sedapkan....sebelum ni ade member cakap sushi kat jucso antara sushi yang bestlah...oklah ..tetiba pulak cik jue turun sama beratur nak ambil sushi.....hahaha konon2 nak cubalah sebelum makan yang mahal punye...sushi king....
ok cik jue belilah.....macam best pulak  tengoknye....
ok sekarang makan time........ambil yang Pertama masuk mulut.....bukak mulut besar2...dan nak tahu ape jadi......kita layan dulu gambar sushi nie.....

inilah sushi cik ju makan....
harga dia RM 4.90

aduh korang nak tahu tak.....bila cik jue gigit dan kunyah sushi tue......segala urat tekak cik jue mengembang......ya allah tak boleh bayangkan lah.....terus cik jue belari pergi ke sinki....buang balik sushi yang cik jue makan tadi..bukan sushi tue je ..segala isi perut yang cik jue makan tengahari tadi pun ikut sama keluar .......aduh penangan sushi kat cik jue....terus rasa nak pitam....memang tak boleh masuk langsung..nasib baik cik jue makan kat rumah kalau makan kat situ gak..tak tahu le camana jadinye....
ape lagi cik hubby punyelah gelak kat cik jue (bukan nak tolong tengok orang dah tak larat) dia kata..dah tahu tak boleh makan bende mcm gitu kenapa di makan kan tak pasal2 cari penyakit.....dan kesudahannye cik hubby n farisyah yang habiskan sushi tue....tengok diorang makan pun tekak cik jue kembang baik....
sudahnye....itulah pengalaman makan sushi buat cik jue..dan dengan ini cik jue umunkan bahawa.....

........memang saya tak boleh makan sushi dan saya tak akan makan sushi lagi.......


****korang suka makan sushi tak***


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

Salam, dah leh tepek iklan HB yang baru

http://damiaqish.blogspot.com/2011/01/tutorial-hoyey-iklan-heartbeat-dah-leh.html

puan nina said... [Reply]

uhuhu..saye pun xleh nk mkn sushi..mmg rase kembang tekak nih

LYAfrina said... [Reply]

lya dh lama x mkn sushi.. dlu time blajo slalu j mkn.. ni xde geng nk mkn.. fain x mkn mde2 pelik gni.. hehehe..

~izan~ said... [Reply]

izan dgn hubby mmg hantu sushi...tekak org lain2...cik jue mesti rasa nyesal ek cuba mkn hehe

ayunaufal said... [Reply]

heheh.. saya pun x pernah mkn sushi.. tgok pun dh rase kembang tekak...

[-suziey-] said... [Reply]

la ye ke xleh mkn sushi..haih,..kt suka gk tp tgk jenis la..hehe..tp sushi bkn dr sushi king la..tu mcm ragu2 je halal dia..

Aku Ibu Muda said... [Reply]

rugi kak na x mkn sushi...hihiii

sedap tu...nak2 telur ikan oren tu, letup2 dalam mulut :)

Ogy said... [Reply]

laaa br nk tya sedap tak sushi tu...? hehehe...ai pernah rasa 1,2 jenis je...boleh lah masuk ..tp...pada tekak ni takdelah sedap sgt...huhuhuh

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa