Thursday, January 6, 2011

RiNduNye tapi Tak MAmPu....

Salam Semua ..Dah 2 hari Tak buka bLog..sampai aje dari PeNang MAlam Tadi Tengok ade 25 komen..buka dan baca...cik hubby siap cakap 
"ibu tak menyempat mesti buka komputer tengok blog"
cik jue tak bawah lappy pergi penang sebab tahu mesti takde masa nak layan.....
aduh tak boleh nak cakap banyak.....
banyak nak buat N3 nie..tapi masih belum berkesempatan sebab hari ini..cik jue...............

cirit birit
 (tak ambil mc sebab malas nak pi klinik minum air teh kelat je....)

kita sambung next n3...
sorry tak dapat bw lagi..rugi banyak cerita tertinggal nie...
sihat nanti cik jue akan buat bw secara besar2an.....hahaha


 Google yang punye






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

wahida said... [Reply]

cepat baik, dear!!

ayunaufal said... [Reply]

sian cik jue... mkn ubat ye.. nt cepat baik..

Zaidah said... [Reply]

cuba jue minum 100plus...bleh jugak gantikan air yang kuar tu...

Ati Masrif said... [Reply]

mkn pil cina tu
cepat baik tau!

jasayu1 said... [Reply]

salam... akak ayu ..singgah kat sini.. jadi follower ye...

~ yus ~ said... [Reply]

Saya kalau cirit birit suka ambi pil chi ki teck aun. Cepatlah baiknya nanti..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa