Monday, January 24, 2011

Rasa McM Nak Tukar je....

ape yang cik jue nak tukar.....
rasa macam boring pulak..sebab ni yang paling lama cik jue pakai tau...
rasa dah boring dan kurang menarik...
ingat nak cari coluar yang terang2 sikit...
tapi tak tahu mana nak cari...
ingat nak design sendiri...
software dah ade tapi masa tak de  pulak 
lagipun cik jue ni bukan jenis yang kreatif......
tengok duk pikir nak tukar ke tak tapi rasa macam tukar je...
tunggulah..kalau nanti korang tengoklah ade perubahan tak UMAH CIK JUE NIE....
tapi sekarang ni tengaok usaha nak buat header baru.....

###masih belum ade income kat heartbeat..kalau rajin jomlah klik ye..terima kasih ye....##



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

ch@ said... [Reply]

cikJue, cemana nak letak iklan HB tu kat bawah entry? pastu, cemana nak nak letak kat tengah2 header tu? kita klik cikJue =)

Sidratul Muntaha said... [Reply]

dah klik hb..
huhu..
buat ejrlah jue nnti bile ade masa...
ko retikan..
amik masa pelan2 buat..

aanie said... [Reply]

dah klik hb cikjue...

Hidayah said... [Reply]

buat pelan2 cik jue..nnt baru hasil gempak hehe..kami tunggu niii

LYAfrina said... [Reply]

klik HB ...

cik jue... cam lya ambik y blogger sediakan jer.. kat design tu.. get template... bykkan.. cun2 gak.. lg pon x berat.

Cik Jue said... [Reply]

cha pergi kat MAMABALQIS..dia banyak tutorial...ni link dia...

http://damiaqish.blogspot.com/2011/01/jom-register-heartbeat-untuk-side.html

cara dia mudah je...

Cik Jue said... [Reply]

Sidratul Muntaha: nanti jue try ok..tak tahu ke dapat ke tak..

Cik Jue said... [Reply]

LYAfrina: terima ksaih ye...nampaknye mcm tulah kot guna yang sedia ade pastu tacak sikit3kan

Cik Jue said... [Reply]

Hidayah :ala dayah bilalah agaknye...

Cik Jue said... [Reply]

aanie :terima kasih ye..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa