Friday, January 14, 2011

PemBaca MisTerI...

BanYAk N3 duk CerIta PasaL pemBaca MIsterI ni....
mesti Masing2 ade PemBaca MesterI......(terutama yang dah kawin le)
Pastu Bila Dah BaCa Tak Komen secara bertUlis....
tapi Komen seCara direct ..punye....tak selindung langsung...
jadi sekarang cara baru nak mintak barang ke?nak ajak pi jalan ke?nak luahkan ke..pakai aje blog pasti si dia akan tahu.......
dan ini PemBAca MesTerI Cik Jue.......
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
kantoi..sedang baca blog.....

(abang sayang jangan mare ye)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

wahida said... [Reply]

hubby saya pun suka skodeng blog saya...hehehe....

Yan said... [Reply]

yan takde pembaca misteri (org dalam).. asben tau yan ade blog.. tp tak penah kesah pn.. hehe

Mama Zara said... [Reply]

haha..ye betullll...tapi blog kak an yg lagi satu tu, moza taktau...hihi..

so, segala luahan dlm blog tu x kn dtg kan apa2 tindakbalas pun...hehe

~ yus ~ said... [Reply]

hahaha...ingatkan saper lah pembaca misteri tu..cik abang sayang rupanya...hehe

sakila's craft said... [Reply]

sama la...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

ha ha ha, kita pun pernah kantoi hubby baca blog sib baik tak de citer sensasi

anie said... [Reply]

hahaha..aku setujuuuuuuuuuuuuu

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa