Monday, January 10, 2011

Mines with Mok Tok...

(kisah nie weekend lepas )

Ok n3 kali nie pasal2 jalan2 je..sebab mak tok (mak cik jue) datang..walaupun tempat ni memang tempat yang selalu kami kunjungi tapi kali ni lain sikit sebab bawak mok tok pi .....saja nak letak gambar kami kat depan kedai komputer tengah tunggu cik hubby format lappy cik jue yang ade problem sebab tangan cik jue gatal...huhuhuhu..kena marah.....

seksi nampak seluar d....m

peluk tiang...

ibu pun sama...

with ayah su....

cha sayang mok tok ngan mok uteh...

oklah nak sambung buat kerja pasni cerita pasal pi penang ye.....



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

Mrs.Imran said... [Reply]

posing sakan nooo...

jue...ila ada tag jue GA tau...

http://yeppeogirl87.blogspot.com/2011/01/contest-jelingan-manja.html

Cik Jue said... [Reply]

kila:memang posing sakan...

Hidayah said... [Reply]

Jose dah lama tak jumpe nenek(mak dayah) ngan wan (mak abah dia).ujung bulan ni baru nak balik

jom join ga suka2

MummyEcha said... [Reply]

mak ngan ank sama naik......posing jgn posing hehehehe.....

✿etiey erywan✿ said... [Reply]

seksinya dia.. ehhehe. tut nampak.. keh keh. salam kenal ayu.. rajin2 lah singgah link yer.

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

gambo yang 1st tu farisyah merajuk ke cik jue...tomey je dia...ow...seksi gitu

wahida said... [Reply]

wow!! nampak seluar dalam tuuu...mmg model seksi la cha ni...

anie said... [Reply]

buat pe peluk tiang nape xpeluk cik fauzi je...hehehe..

[-suziey-] said... [Reply]

ooopppssss seksi u..nmpk panties..seb bek kecik lagi..hiks;P

ayunaufal said... [Reply]

alamak... nampak spentoi la plk anak dara ni..heheh

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa