Tuesday, January 18, 2011

MigRaIn.....Oh TiDak

Semalam Cik Jue sempat Buat satU N3....sakit kepala yang amat sangat...rasa mcm tak tertanggung....
cik jue dah mula sakit kepala dari petang ahad ...pastu berlarutan sampai malam tapi malas nak pergi klinik....
semalam pergi opis tapi kepala masih lagi sakit..biasanye kalau sakit kepala kejap aje..jarang sangatlah berlarutan....rasanye mcm makin teruk......call cik hubby nak ajak pi klinik....dan teruslah cik hubby bawak pergi KLINIK QISTINA.....
Aduh ramai pulak orang takpelah sabar menunggu...
masuk aje jumpa doktor..doktor ambil tekanan darah..dan keputusannye....alamak sekali kena tekanan darah rendah pulak...125/75 mmHG..ambil kau rendah gila....pastu chek lagi..mcm2 doktor tanya cikjue..dan..sekali lagi doktor ckp cik jue migrain..sepanjang hidup ni tak pernah lagi cik jue kena migrain..tekanan darah rendah tu biasalah....pastu doktor kasi ubat dan MC sehari..jadi semalam balik rumah tidur..rehat secukupnye...tapi ari nie masih lagi sakit kepala...

ubat angin 
ubat tahan sakit sebab cik jue alergik panadol...
ubat migrain....
total RM 30...

mc satu hari....



next N3 cerita penang yang tertinggal itu...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

MummyEcha said... [Reply]

selamat beristirehat beb.....

Nadia arRumaisha said... [Reply]

salam kak....saye syorkan akak amik supplement minyak ikan omega 3... Alhamdulillah saye makan maken kurang, adik saye pun camtu... mcm saye amik jenama pristin, adik amik yg HPA..tak kisah la mane2 janji minyak ikan... lame2 mkn memang akan kurang migrain....


note: brg mak akak aritu dah sampai blum ya...

Mrs.Imran said... [Reply]

tak pe la cik jue...rehat la..bg betul2 sihat, pasal keje tak yah nak pikir sgt...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa