Tuesday, January 25, 2011

KeRaNa RamBut.....BolEh keNa samAn....

inilah dunia artiskan.....
(sejak bila cik jue jadi report  nie???? tak pelah korang layan jelaH....)

Penerbit syarikat, A. Aida Productions Sdn. Bhd. A. Aida dengan penuh muktamad dan yakinnya akan menyaman dengan disokong oleh dua peguam keatas pelakon utama drama, Halimah Jongang, Sheera Iskandar kerana melanggar kontrak drama berkenaan dan isu pemotongan rambut untuk filem tutzz.

Belum pernah saya berjumpa dengan artis yang kurang ajar dan buat tindakan tak guna otak macam dia. Melanggar kontrak dengan menerima tawaran berlakon filem lain sehingga terganggu kesinambungan drama Halimah Jongang yang sepatut menjadi keutamaanya.

‘Saya terpaksa menanggung kesan atas kelakuannya itu. Saya rombak skrip keseluruhan drama dan cari props sesuai untuk wataknya itu terutama rambut palsu.


‘Saya tak faham mengapa dia tergamak memotong rambut pendek untuk filem tersebut, sedangkan dia tahu siri Halimah Jongang memerlukan banyak babak penggayaan rambut,’’ katanya penuh emosi kepada Utusan.

sumber izyan.com

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

wahida said... [Reply]

eh, cantik la minah ni rambut pendek...

desperate mama said... [Reply]

whoaa... cik jue... dah macam reporter melodi dah... makan hati michelle melodi... hehehe...

anie said... [Reply]

pasal rambut pun nak kecoh..rambut palsu belambak pakai la..ntah apa2 la..

mrs_yb's said... [Reply]

tukar kerje dh ker???

mamalieyna said... [Reply]

loooor rambut je pun bleh main saman2 eh..herm..agaknye tertera dlm kontrak kot, tak bleh potong rambut..alahai susah benor jd artis ni ye..ngee..

Nadia arRumaisha said... [Reply]

ntahlah, tak reti nk komen.... cume for me, mcm tak de privacy jer kan ble nk gayakan rmbut ikut citerasa sendiri...

ntahlah, hal mereka..hopefully depa settlekan dgn cara baek...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa