Friday, January 14, 2011

KePutUsan Chek TeliNGa....

hari Selasa lepas pergi appoiment farisyah..chek telinga...kami dah sampai hospital jam 10.00 pagi kenal awal setengah jam dari waktu temunjaji.....
dalam pukul 10.45 nama farisyah kena panggil..jumpe doktor untuk chek tahap pendengaran farisyah...semua uji telah dibuat..masukkan alat dalam telinga untuk chek ade air ke atau apelah cecair yang boleh menggangu sistem pendengaran.....ok bila dah siap semua..dan keputusannaye ialah...
telinga belah kanan ade air tapi tak pasti memang ade air..atau sebab farisyah baru lepas selsema jadi kalau lepas selsema atau tengah selsema air dalam telinga memang ade...tapi doktor kata tunggu dulu jadi kena datang balik bulan 2 untuk tahu keputusan sebenar...tapi ujian lain yang dijalankan adelah NORMAL...huhuhuhu hati kami gumbira sikit.....
posing sebelum masuk bilik doktor

ok tunggu tengah sedia alat nak chek telinga...

budak yang baik..diam je n ikut ape yang doktor suruh buat....

tunggu ujian seterusnye 11/2/2011

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

alahai kesian dia.harap2 tadak apa2 lah.

~ yus ~ said... [Reply]

mcm mana cik jue tahu kena buat ujian ni ye. Telinga dia selalu berair ke?

Anak saya Arif hari tu telinga berair. Tapi dua kali gi jumpa doktor dah ok dah.

Cuma bila dia selsema, kadang2 berair semula...

takut juga..huhu

Zaidah said... [Reply]

alhamdulillah....mohon semuanyer ok yer nnati...

Yan said... [Reply]

Alhamdulillah...
ni klu anak kite qis.. konfem jerit2 lari... tak nak jumpe doc

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa