Tuesday, January 18, 2011

KamI @ Kuala kangsar....

N3 khas Buat seMua Orang Kuala KanGsar teruTama Kila n AnaBeLLa

perjalanan pulang dari penang kami sempat lagi singgah ke kuala kangsar..alang2 dah berjalankan..singgah ajelahkan..tapi yang tak syoknye time tu hujan..lebat jugaklah...call kila nak tahu tempat jual labu sayong...(tq kila)...
time sampai tu hujan masih lagi turun tapi takdelah lebat sangat..jadi tak dapatlah kami bergambar tepi istana,masjid n tempat yang cun kat kuala kangsar dan tempatnye memang terbaiklah comel sangat...
jomlah layan gambar lagi....

tengok ambil gambar pun dalam kete hujan...

cantik gila....

singgah kat tempat org buat labu...
ok ini labu yang dah siap..comelkan..
farisyah pun nak posing  tepi labu...

oklah itu aje dari kami..hasil rembatan kami cik jue beli satu lampu tidur...pastu mak cik jue beli labu sayong sebab nak letak air...

oklah dah habis cerita perjalanan cik jue ke penang ari tue..walaupun dah nak basi tapi tetap nak cerita kat korang....


sama gak autopublish....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

ayunaufal said... [Reply]

wah.. best tul g kat tempat labu sayong tu... k.jue, bile nk bt contest? nak jadik pensponser hadiah ni..hahaha

LYAfrina said... [Reply]

dah smpai kuala kangsar...
kalu y minat english style.. blh beli lau sayung tu & spary cat putih & tepek stiker rose tu & varnish je.. msti cun :-)

Mrs.Imran said... [Reply]

semestinya kuala best cam kila n ana...hehehheeh...best kan?

anamizu said... [Reply]

wahhhh kuale..cik ana selalu gak p kuale kgsor tp x singgah pun lg kat sayong tu..hihi

recent post : |font comel-comel|

anie said... [Reply]

tu br ko g kuala kangsar je..belum gie tpt lain..kat perak memang best..hahahaha

mrs_yb's said... [Reply]

jom g kg org.....nature beauty lg...kawasan pendalaman........sejuk sgt bile pg....

BIONIC WOMEN said... [Reply]

Terima kasih sebab sudi datang melawat umah kita...selamat berkenalan cik jue...

PuanBee said... [Reply]

bee duk ulang alik kat KK tuh tk pernah singgah ngehh...dekat dah dgn tmpt bee

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa