Monday, January 10, 2011

kami @ KLIA....

pagi semua..huhuhu...blog ku sayang..janganlah merajuk....cik jue busy sikit..tapi ari nie baru nak buka N3 baru....
cerita penang nanti cik jue cerita kemudian..ni nak cerita pasal pergi hantar sepupu cik hubby di KLIA...
bella Aka Adek....sambung belajar kat USA.....area TEXAS.....

 
bella AkA adek....(miss u so much)

dia nak terbang pukul 11.30 mlm tapi jue n hubby pi sana dalam pukul 8.30 gitu....lama jugaklah kami menunggu....
farisyah bukan main suka lagi..asyik duk tanya kita nak naik kapal terbang ke ibu....hehehe nantilah dulu sya sekarang tengah control bajet nak masuk umah baru ...nanti lepas ni baru kita pi jalan2 ye sayang...jomlah layan gambar farisyah posing kat KLIA....

ehhhh anak ke ibu yang posing tue nie???

bergambar dalam terowong....huhuhu
masih dalam mood krismas....
ibu ngan anak jadi santa....hahahaha..

posing lagi anak dara nie....

princess ibu...

dalam lif pun jadi...

dan inilah kami....

sapa yang ambil gambar kami nie???

ok cukup untuk setakat nie....nanti kita sambung balik....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

LYaFRINA said... [Reply]

lya layan... :-)

yang kat terowong tu.. mmg cun la...
lya dh lama x smpai KLIA.. dh xingt camner rupa kat dlm tu..

MamaYatie said... [Reply]

saja2 nak gi mmg tak gi kan..so inilah masa tuk ambik kesempatan

Nana said... [Reply]

dah lama tak g klia
sekali je penah jejak sejak klia buka hehe

Cik Jue said... [Reply]

Lya:terowong tu memang comel sangat

Cik Jue said... [Reply]

mama yantie:betul tu mama kalau saje2 memang tak pergi..

Cik Jue said... [Reply]

nana:cik jue pun jarang2 pergi...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

kita nak komen larik tajuk ni...cantik baju farisyah, beli kat ne?

Cik Jue said... [Reply]

anje:beli kat bangi..dia ni ade blog boleh beli pakai dia pun boleh...tapi tak pasti nanti cik jue cari kasi kat anje ok..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa