Monday, January 31, 2011

....Isu Panas TeNtang HEARTBEAT....




cIK jUE Dapat InfO Pasal HEARTBEAT terpaksa di romeve ....dan cik jue dah baca kenapa kenal REMOVE..jadi kalau korang semua nak tahu tentang isu ini korang boleh klik kat sini ye....(baik korang REMOVE)

http://damiaqish.blogspot.com/2011/01/pengiklanan-heartbeat-terpaksa.html

dan kat sini....

http://suzie284.blogspot.com/2011/01/panas-regret-open-letter-to-heartbeatmy.html

dan sini lagi....



aduh kena tak pikir masa ambil dulu..ras menyesal pulak.....thank anje .....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

~ yus ~ said... [Reply]

Saya pun dah remove smlm...

Ogy said... [Reply]

uitss br je ingat nk tambah iklan ni...

cik dah ganu kiter said... [Reply]

idah pun x perasan psl iklan tu..sbb x wape layan sgt dok berjoget2 tu..
pttnyer mende gitu kena peka kan..
idah pun nak remove la...

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply]

cik jue, zana pun dah remove HB...lepas baca entry anje....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa