Friday, January 28, 2011

ia terjadi lagi...

tak tahu nak cakap ape yang nyata aku betul2 sakit hati...kali ini memang sakit hati sangat2...benda aku minta bukan besar tapi susah sangat ke nak penuhi tapi kalau *************** senang aje dia nak penuhi belum tiba masa dah pikir tapi yang aku mintak ni sikit pun buat tak layan...pada dasarnye memang nampak macam biasa tapi kalau dah selalu sangat ia boleh jadi kudis dalam daging...
hanya mereka yang tahu aje kan memahami ape yang aku rasa.....



dan biarlah aku kecewa dan terus kecewa....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

puanbee said... [Reply]

cik jue sabor....erm

Shahayu said... [Reply]

sabar jo la cik jue....

kakngah said... [Reply]

ini yg dikatakan telan mati mak.. luah mati bapak. nak taknak.. terima jek la..

sabar yer.. dugaan hidup....
semua org ada rasa yg sama. cuma situasi je yg berbeza.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa