Tuesday, January 25, 2011

Dah Turun Tapi Macam sama Je....

aduh Boleh BIkin PenIng Nie..Nape Ye...Bagi MereKa Yang Tahu Boleh ToloNg Jawab Tak AgakNye.....
BerIta Baik Untuk cik Juelah....BiLa perGi TimBang alHamDulilah Berat Badan Cik Jue dah Turun WaluapuN tak Banyak Dalam 4 Kg je (baru timbang mlm Tadi) tapi cik jue rasa tubuh cik jue sama je memanglah rasa ringan sikit tapi bentuk fizikal macam sama je..tanya cik hubby jawapan memang tak boleh blah...
"macam sama je"eeee tak membina langsung..
aduh camana nie...pakai seluar jaens pun sama je .....
kalau nak nampak melalui fizikal kena turun 10 kg ke???..
penat duk pikir..malas nak pikir ...ape kata kalau korang pulak yang tolong pikir....
kasi jawapan sikit.....
hahaha kalau korang malas pun tak pe..takde paksaan..
saje je..tapi...
penimbang tu salah kot????



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

cik dah ganu kiter said... [Reply]

hehhe..mmg kdg2 kiter rase penimbang tu mcm bengoms jer kan..
tp okla dah turun 4 kg..idah plk turun 2kg selps guna figure up...

toksah tyala en suami sbb kdg2 jawapan menyakitkan hati je kan..kan...

Zaidah said... [Reply]

cik jue gunakan ape yerk bleh turunkan berat badan sampai 4kg....kasik tahulah....zai pun dah semakin g*mok jugak nie....huhuhuhu

anie said... [Reply]

wah tahniah...
teruskan usaha anda..pozi tu jelous sebenarnye..hahaha..kim salam kat cik pozi tau..lama xjumpa dia

MummyEcha said... [Reply]

go go my frenzzzzz....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa