Tuesday, January 11, 2011

BerSiaraN SeBeLum Ke HoPiSTaL

selamat pagi cikgu...upooos selamat pagi teman blogger sekalian....
sihat ke pagi ni???cik Jue alHamdulilah sihat...
Jap Lagi Nak pi hOpsitAl...appointment pukul 10.30....
sebenarnye nak CerIta tentang pi Penang ari Tue...
tapi macam tak sempat je....gambar pun tak edit lagi....
nanti cik jue cerita kemudian.....
semalam farisyah dah start pi tadika...
rasa sangat perubahan dia..dari taska ke tadika...
balik duk cerita yang dia tak pandai buat ape yang cikgu suruh buat...
pastu balik umah terus ambil buku nak pratik kat umah...
pastu cakap lagi masa makan dia tertidur.....
cik jue cakaplah.."itulah kakak suka sangat tidur lambat"
malam tadi sya tidur awal....
balik dari makan KFC terus tidur....
sebut pasal KFC ..ade cerita sebenarnye...
petang sabtu dia ajak makan kFC...
"ayah makan KFC nak..dah lama kita tak makan KFC" (pandai je dah lama ...kalau nak makan sesuatu mesti cakap dia dah lama tak makan)...tapi sebab dah malam minta tunda ke esok..ari ahad lah..tapi ari ahad pulak tak keluar mana2..ingat farisyah dah lupalah...bangun pagi2 ari isnin..terus cakap balik sekolah nak makan KFC tau....
tulah yang malam tadi lepas magrid ayah dia bawak pi makan KFC..
inilah kisah anak dara seorang...kalau janji mesti kena penuhi..kalau tak mesti di tuntut sampai dapat....

tempet jap....gambar budak nie...
lupa nak snap pakai baju sekolah....

"YA ALLAH SEMOGA SEGALA APA YANG KAU  PUTUSKAN KEPADAKU ADALAH YANG TERBAIK UNTUKKU DAN AKU TERIMA DENGAN REDAI KERANA AKU TAHU ITU SEMUA DARIMU"

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Hidayah said... [Reply]

sebut2 KFC cam teringin la pulak..nak kena guna ayat "dah lama tak makan " ni kat hubby hehe

Mrs.Imran said... [Reply]

sy dah tag chik jue ekkk

http://azleenenglishdeco.blogspot.com/2011/01/lynns-bursday-giveaway.html

Cik Jue said... [Reply]

hidayah:boleh je tu ayat farisyah tue..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa