Wednesday, January 19, 2011

Bersiaran KemBali....

Semalam bersiaran tapi semua autopublish tak buka pun komen korang kasi..malam baru buka..busy semalam...semalam cik jue EL..ade hal sikit tambah2 kesihatan masih belum lagi menyizinkan..dan hari ini alhamdulilah semuanye ok..datang opis pun dengan semangat nak siapkan kerja yang tertunggak..dan mcm biasa..BW korang sebab dah tertinggal kisah korang....
ape lagi nak cakap kat korang ye..cik jue ade berita gembira buat cik jue...N3 selepas nie...
sekarang time buat kerja..selamat berkerja semua....
esok cuti thaipusamkan.....cuti lagi...baru kerja sehari dalam minggu nie..





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

wahida said... [Reply]

cik jue dpt berita gembira apa tu? saya lak teruja dan x sabar nak dgr ni...hehehe....

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

ape yang gumbira tu cik jue? nak wat GA @ Contest ke?

cik dah ganu kiter said... [Reply]

aii cik jue..dah sihat ker?
ai ape berita gembira tu..preknen jgk ker..
ramai dah rakan blogger yg preknen

Aku Ibu Muda said... [Reply]

bestnya korang2 cuti...huhu

kak an x cuti..company tak ambik thaipusam...

maka kita tgok lah papa bersilat kat rumah jaga 2 orang budak...haha

PuanBee said... [Reply]

bee nih online tengah2 pagi buto siang tak jengah blog langsung laa..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa