Thursday, January 13, 2011

BerJayA.....Ya....HOOOOO

pagi2 ni nak buat n3 paling best bagi cik juelah....akhirnye cik jue berjaya tempekkan WATERMARK kat Gambar cik Jue....
terima ksaih kat korang yang sudi tolong cik jue camana nak masukkan watermark ni..jasa korang cik jue pasti kenang sampai bila2 ye....
dan inilah hasilnye.....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
comel tak....suka tau...
paling cik jue nak ucapkan terima kasih pada nadia sebab buatkan watermark untuk cik jue....

sekarang cik jue nak try buat watermark sendiri pulak....itupun kalau dapatlah..heheheh

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

wah berjaya jugak tahniah...cayok2..pasni deco sendiri plak k, mesti lagik cantik punyer

Mama Zara said... [Reply]

comelnyaaaa..hihi

kak an kalu ada watermark ni kejap je pakai..pastu dah malas nk edit.. :)

Hidayah said... [Reply]

chanteknye water mark die....sori aa ari tu tak tlg sbb saya pun tak brapa nak reti hehehe...

~ yus ~ said... [Reply]

cantik watermarknya...:)

ciK mOt ©™ said... [Reply]

kita jugak yang takde watermark...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa