Monday, January 31, 2011

"Ayah tak maLU" Versi FarIsyah

Ni kisah Baru..malam tadi punye cerita....farisyah ni tak boleh tengok benda pelik2 mulut cepat je...bab kata "mulut tak de insuran langsung....."tapi ni bukan kisah Tue...atau TUTTTTTTTTT...(memang kalau nak pakai baju mesti pastikan farisyah keluar dari bilik kalau tak satu umah dicanangnye....kalau pasal tuuuuttttttt pulak..kadang2 ayah terpaksa puasa sebab anak dara tidur lambat...............kesian ayahkan....)
kami masih belum asingkan bilik untuk farisyah...entahlah rasa mcm tak sampai hati pulak nak biarkan farisyah tidur bilik lainkan....tapi kami dah nekad masuk je rumah baru nanti kami nak bikin bilik farisyah cun2 nak suruh dia tidur bilik asing....tapi walupun farsyah tidur bilik yang sama ngan kami tapi duia tidur tilam lain....kami tidur atas katil (tapi katil kami tak delah tinggi) farisyah pulak tidur atas tilam dia sendiri....
semalam tubuh farisyah gatal2 habis tubuh dia merah2 mcm naik ruam gitu..cik jue kesianlah kat dia ajaklah tidur atas katuil same cik jue....tapi korang nak tahu ape jawapannye...
"tak naklah sya nak tidur kat bawah...ayah tue tak malu nak tidur ngan ibu..ayahkan dah besar...tidurlah kat lain..sian ibu kena tidur ngan ayah....pastu ayah tue sibuk je..nak peluk ibu...sakit ibu tau"
kami pun ape lagi gelak besarlah bila cik jue mengiakan ape dia kata...terus mulut dia bising...ayah tak malu..ayah tak malu...
tulah anak dara cik jue ...tadi pergi kerja tinggal dia tak bangun lagi..nanti balik nanti mesti dia tanya
"nape tinggal sya....sya cari ibu ngan ayah"

hahaha tulah farisyah....AYAH MEMANG TAK MALU....



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

mamalieyna said... [Reply]

alaaa malu ayah camni..hehe..farisyah dh bocor rahsia..ekeke..

nnti dh pindah leh deko cantik2 bilik farisyah, sure dia teruja nk tidor kt bilik sndiri..^_^

Zur@ZaRi said... [Reply]

comel!!

cute!!

Sidratul Muntaha said... [Reply]

ahhaa..
comel tpi mulut..
adeh..takde isurance betul.
selamba tepek!

Ya ALya said... [Reply]

pandai yer farisya berkata yer......bahaya tu kalau nak tuttttttt.......kena berhati2 la nak tutttttt.....

Cik Jue said... [Reply]

mamalieyna:tulah nanti nak kena deko cantik2 biar dia nak tidur dalam bilik dia

Cik Jue said... [Reply]

Zur@ZaRi :memang comeln cute tapi menakutkan....

Cik Jue said... [Reply]

ayu:tu yang tak tahan tue..takde insuran...

Cik Jue said... [Reply]

ya alya:sentiasa berhati2 ....

ch@ said... [Reply]

comel je, dia dah pandai menilik, habisla ayah. hahaaa.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa