Wednesday, January 19, 2011

AlHamDuLilah...ReZeKi....

Amat2 BerSyuKur KeraNa ade rezeki yang bertambah....
rezeki ape????korang jangan pulak salah faham ye...
cik jue tak mangandunglah.....itu bukan rezeki cik jue lagi...terus menunggu dengan sabar ....
tapi ni rezeki duk buat blog.....
dan dengan ini cik jue nak kasi tahu korang..
walaupun hanya sikit tapi  memperolehinya...
amatlah mengembirakan hati cikjue.....
cik jue dapat BE kedua dalam tahun 2011 nie..
sekarang ade 5 BE duk berlegar2 dalam blog cikjue...
tak lama lagi cik jue dah boleh cashkan..cek pertama cikjue...
tak sabar nak tunggunie.....
kat sini cik jue nak ucapakan terima kasih..
katkorang semua sebab sudi duk melawat cik jue kat sini....
walaupun Trafic taklah banyak tapi Nuffnang masih sudi BE baru buat cik jue....
dsan BE baru Cik Jue Ialah.....



tq so much nuffnang n burger king..cik jue sayang korang..love u so much...CIK JUE

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

ayunaufal said... [Reply]

nt boleh blanja ni cik jue.. bile la plak nk blajar bt nuffnag ni..

[-suziey-] said... [Reply]

ingtkan dpt mkn burger rupenye BE..hiks:p

p/s: bila cik jue pos hadiah? xdpt pn..huhu

mamaqari said... [Reply]

tahniah cik jue. semoga bertambah lg rezeki cik jue

lovezalovelady said... [Reply]

hehe k.jue sy xdpt lg buger king..
bila la nk dpt yeh..
anyway taniah2.. :) suke2

Ogy said... [Reply]

owhhh jeless sungguh lahhh....nak gak satooo..semua BE dah metered huhu..

**ck jue..ai plak duk kat Fasa 4, blok 4c...kat belah dalam tu...hehe..kalo terserempak kat mana2..jgn segan2 tegur ya...

PuanBee said... [Reply]

wow best..bee tak dapat2 pon lagi nih..tkdo rezeki hikss..

aanie said... [Reply]

xdpt lagi BE baru..huwaa...nak majuk dgn nuff....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa