Thursday, January 13, 2011

aku HangIn BetUl KaLau org KuRanG aJar...

TetIba Aku Jadi HangIt satu badan dengan layanan pejabat FELDA hari ini
tadi aku call FELDA nie nak tahu status pinjaman perumahan ayah aku..
ok mula tu dia jawab masa dia jawab tu aku dah tahu dilayan macam nak tak nak je..
ok aku masih lagi berlembut dengan tanya lagi elok ...
tetiba pulak dia kurang ajar dengan aku...jawapannye memang menyakitkan hatilah
memang hangin betul aku time tue...
apa lagi aku terus sound je....
memang aku geram sangat sebab memang kurang ajar betul cara jawapannye....puas hati aku..dapat sound dia....nak sangat kerja sektor pengurusan pelanggan tapi tak de etika menjawab kalau malas nak layan orang jangan kerja angkat telefon..buat orang sakit hati je...
korang pikirlah..aku tanya dia elok2 tau..kalau aku tanya dia dengar kurang ajar oklah dia nak jawab macam gitu.....
memang sakit betul hati aku nie......
kau ingat semua orang FELDA bodoh ke..mentang2 yang duduk felda tu orang kampung dan tua2 kau ikut suka je jawabkan....kalau ayah aku yang telefon dan kau jawab mcm gitu memang aku lagi hanginlah....nasib baik yang telefon tu aku...


....AKU TAK DE NIAT NAK BURUKKAN PEJABAT FELDA NIE TAPI DISEBABKAN MAMAT NI SEKOR BUAT HAL AKU BETUL2 HANGIN DAN SAKIT HATI YANG AMAT SANGAT...AKU POHON MAAF PADA MEREKA YANG BERKERJA KAT PEJABAT FELDA KALAU KORANG TERASA DENGAN APE YANG AKU TULIS NIE...MEMANG AKU SAKIT HATI BETUL NI....

.....MAAF BAHASA CIK JUE KURANG AJAR ARI NIE....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

Mama Zara said... [Reply]

wohoo...kalau org kurang ajar ni mmg patut kena sound balik la kan

kak na, buleh je nk tempah..sbb senang nk jahit..hehe... utk ibu ke utk farisyah?

mrs_yb's said... [Reply]

die ingt yg kol tuh ank felda yg xbekerje agknyer.....xkisahla kerje xkerje layan rr elok2 kan.......

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa