Thursday, December 23, 2010

SemalaM tak BersiaraN tapI......

SaLam seMua...semalam tak bersiaran malah tak buat BW pun,malas sangat semalam..mood memang kelaut..semalam balik klinik buat kerje terus lupa nak buat N3,bukan jugak ingat nak BW korang tapi nampaknye memang tak sempat pluss pekara biasa tenet lem....jadi menambahkan lagi buat mood cik jue ke laut china selatan perginye....rasa mcm rugi pulak ....hari ni nampaknye lapang sikit bolehlah balas balik yang semalam..hehehehe..
Pergi klinik putrajaya ambil ubat cacing biasanye bagi ubat cacing bentuk cecair tapi kali ini kasi bentuk tablet pulak sebab farisyah dah masuk 4 tahun..nasib baiklah malam tadi farisyah ni jenis tak kisah maka selamatlah ubat tue ditelan malam tadi...
walaupun cik jue tak bersiaran semalam dan trafic cik jue jatuh sikit dua tiga minggu nie..cik nuffnang sayang telah menambah BE cik jue...;suka sangat sekarang BE cik jue dah meningkat menjadi 3...hehehe walupun sikit bagi korang tapi bagi cik jue ni dah banyak...

buat cik NuffNang sayanG...
cik jue ucapkan terima kasih banyak2
tanpa iklan nuffnang blog cik jue kurang sinarnye
jadi cik nuffnang sayang
kalaulah ade lagi....
jangan lupa kasi ye...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa