Saturday, December 18, 2010

Sekali melangkah takkan undur lagi...

hari sabtu yang best..mendung je kan....nak cerita sikit pasal bende nie...sekali melangkah,sekali terjebak takkan undur lagi dan tak mampu ku undur...
sebelum aku melangkah
aku sedar jika aku melangkah aku takkan undur lagi
kerana kau dunia baruku..
kerana kau aku disini
mencari kenalan serta kawan
mencari pengalaman serta pengajaran
kerana kau
aku hidup penuh gembira bersama insan tersayang...
terima kasih kerana sudi mendengar segala luhanku
kau sesekali tidak pernah mengeluh..
sehari tidak bersamamu...duniaku..
kosong,bosan serta sunyi
tetapi kadang2 aku terpaksa juga meningglkan mung
tetapi kau jangan bimbang 
walaupun aku tinggalkan mung..tetapi hati inin tetap padamu
kerana kau sahabtku,
kerana kau sumber inspirasiku
kerana kau kekasih hati ku
kerana kau...
blog ku



"korang sanggupke ???cik jue memang tak sanggup..selain cik hubby n farisyah..blog jugak dunia cik jue..
FB x de tak pe..blog tak de sunyti tue....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

cik dah ganu kiter said... [Reply]

blog xde rase suram jer..walaupun x apdate tp ttp nak tgk jgk

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

serius memang tak sanggup k, dah tak leh online kat opis akan berusaha carik jalan lain gak nak online akhirnya online kat rumah...hidup blogspot

ch@ said... [Reply]

betulla cikJue, bila dah ramai kawan dlm ni, rasa sayang bila tak jengah. rasa rugi termiss cerita menarik kawan-kawan, padahal bukan tak boleh baca esok2. tah. dah minat, nak buat lagu mana.

Hidayah said... [Reply]

haha blog tmpt meluah perasan kan..nnt ada kawan tlg senangkan ati kita melalui komen2 tu...

wahida said... [Reply]

eh betul la cik jue...mukabuka x de tak pe, blog x de mati wooo...

Bayah said... [Reply]

Blog bukan setakat tempat luah perasaan.. saya gunakan blog juga utk promosi biz PB.. feel free to visit mine k :-)

the triplets said... [Reply]

baru start ketagih blog. he he

MamaYatie said... [Reply]

tak sanggup! blog dah mcm baby dah..mesti hari2 nak tengok punya!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa