Monday, December 13, 2010

Pagi IsNin....Blur...

Alhamdulilah kesihatan dah kembali ok..terima kasih pada kawan2 yang mendoakan kesihatan cik jue....:-)....
pagi2 isnin hari mula2 kerje rasa macam blur sikit...bukan sikit banyak tue..selepas bercuti selama 3 hari .....banyak jugak nak cerita kata sini tapi nanti dulu nak siapkan kerje yang tertinggal oklah pada semua selamat berkerje hari ni ye....mula2 ari ini dengan senyuman yang seikhlas mungkin....




(hari ni tak de autopublish..tu yang lambat cerita nak update)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Mama Zara said... [Reply]

kak na..jom join contest ni:

http://familymoza.blogspot.com/2010/12/contest-saat-pertama-bersama-si-cinta.html

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

yup memang blur kalo leh nak cuti je ari ni dah la kengkawan semua cuti tinggal sowang je kat opis, farisyah dah sihat ke, Alhamdulillah

Cik Jue said... [Reply]

anje :farisyah tunggu bulan 1 nie..pergi chek telinga dulu...pastu baru tahu keputusannye..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa