Monday, December 27, 2010

MeJa FaRiSyah

anak Dara cik Jue kalau Kat UMah Layan DVD Tengok Cite Upin ipin,Doremon,Dora,Bunny N Friends Tapi Ade CiTe BarU Masuk DLm List Princess...kalau Dia LAyan memeng Tak Bergeraklah Dari mejanye..Tak Kisah NAk BUat APe Pun Boleh..CuMa kadaNg2 tue geram gak bila tengok cite memang langsung tak layan kalau kita suruh buat ape....salah satu sebab cik jue galakkan dia tengok ialah nak betulkan percakapanya tue...jomlah layan ye...

tengok kusyukkan....

tengok masih tak sedar org sanp gambar dia...

tengok tue tak sedar lagi...masa ni layan cerita doremon...

alamak dah perasan siap buat "peace" lagi...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

ch@ said... [Reply]

haha sya yg comel. tak cam la sya ni ikut rupa siapa. meja dia cute. warna pink, cikJue mmg beli khas tuk dia ke? atau tu meja kerja cikJue, heheee.

MummyEcha said... [Reply]

ank aku pun sama dah layan cite upin ipin...tp ok gak sbbnye x kacau aku....balik taska terus lekat kat dalam bilik aku hehehehe......

Cik Jue said... [Reply]

cha:meja nie memang untuk dia..entah le muka sapa tepi orang kata mcm ayah dia..

Cik Jue said... [Reply]

bal:memang pun tak kacau langsung tapi kadang aku yang geram..jadi aku yang kacau dia..

anie said... [Reply]

Cutenye meja farisyah..mana ko beli..versi utk ank laki ada x

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa