Tuesday, December 21, 2010

Makan Ubat.....

Salam dan Selamat Pagi..Hari Ni tak de AutoN3 ye..jadi lambat sikitlah bersiaran ye...
korang semua sihat ke...cik jue masih selsema..tapi ni nak cerita kisah makan ubat..tapi bukan cik jue le....kisah budak nie.....(layan gambar sambil bercerita)

ini ubat yang farisyah kena makan..
  • ubat demam
  • ubat batuk
  • ubat selsema
  • ubat antiboitik
  • huhuhu termasuklah appeton

 ok ini ubat demam..farisyah nak makan nie acik
ok farisyah makan sendiri tau...
 
ibu tolong picit sampai habis 

pastu kena minum air sikit..
ok dah siap makan ubat....
pandai tak farisyah makan ubat sendiri...
ibu cakap farisyah memang sejak dari keci memang tak susah makan ubat..hehehe

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

cik dah ganu kiter said... [Reply]

bagusla pandai mkn sendiri n tak culas..fatihah susah nak bg..kdg2 tu dia sembur blk ubat tu..

LYaFRINA said... [Reply]

OOO.. FARISYAH X SIHAT YER,,
TP SENANG JE DIA MKN UBAT. GUD GIRL... MOGA CPT SEMBUH YER.

Yan said... [Reply]

bagusnye.... qis cukup susah makan ubat...

Aku Ibu Muda said... [Reply]

senangnya dia makan ubattt..kalau auni lah, huhuuu..berkejar satu rumah

-kak an-

ch@ said... [Reply]

ini namanya serah diri sendiri. clap-clap-clap buat sya. kan best kalau oni pun macam ni, senang hati ai.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa