Thursday, December 30, 2010

KOraNG HaPPy Ye.....

Salam N Good Morning Semua.....Korang HappY ye..yelah mahunye tak sebab ESOK CUTI...senyum panjang je..dah la nak sambut tahun baru dapat pula pluss cuti sehari lagi..huhuhuhu..happy jekan.....
tak sampai 48 jam lagi kita nak sambut tahun baru...tahun 2011..makin berganjak tahun makin berganjak umur kita..tapi tak pe cik jue ade setahun lagi nak masuk alam 30 an....
KenanGAn terindah 2010 korang ape ye????
cik jue nanti next N3 cik Jue cerita!!!
tapi rasanye lebih pahit duka dari happy...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

amiey lee said... [Reply]

happyyyyyyyyyy selamat bercuti ye cik Jue

Nana said... [Reply]

mmg suka..
bole jalan2 eheh

MummyEcha said... [Reply]

lalalalala............nak tau nanti bacan n3 aku k....selamat bercuti!

Ogy said... [Reply]

maunyaa tak suke....tak siap2 aply cuti tetiba dpt cuti free...lg syiokk....


ai pun nk cerita gak kisah2 spjg 2010 ni...hik2

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa