Monday, December 20, 2010

Kiss Me ....

Wah tajuk....menakutkan tak????
bukan nak suruh cium cik jue tau..nak cium pun boleh gak....hehehe


disebabkan farisyah nie memang suka cium  cik jue n cik hubby kami telah bersepakat nak buat contest ciuman..belum start lagi nanti bila dah start akan diberitahuye....
contest untuk ayah atau ibu atau mak atau bapa sedara dengan anak2...syarat dia kan diberitahu kemudian berserta denagn hadiahnye sekali..kali ni cik jue ingat nak kasi lebih sikit hadiah buat mereka yang menyertai...
sapanak join sila angkat tangan..dan tunggu arahan selanjutnye dari cik jue..
BINTANG KAT KORANG YANG RAJIN JOIN CONTEST....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

desperate mama said... [Reply]

nak join!!!!!! *sambil lompat lompat angkat tangan*

LYaFRINA said... [Reply]

YEAHHH.. I LIKE.. LYA PENJOIN CONTEST TEGAR.. WALAU BKN MENANG SGT PON.. TP ENJOY SBB BLH ABADIKAN PICAS...

HOPE JD PESERTA PERTAMA NANTI :-)

wahida said... [Reply]

jgn rules yg susah sgt tau!!

ch@ said... [Reply]

sama mcm Lya. abadikan gambar.

mamaqari said... [Reply]

saya nk join (angkt tgn)=)

the triplets said... [Reply]

nak joinlah...syarat jgn ketat sangat deh...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa