Tuesday, December 14, 2010

kiSah Jam TangaN

Dulu Cik Jue Suka beli Jam Yang ReGa RM 10 satu Bukan ape suka tukar2lah konon..tapi tu masa bujang le..lepas kawin ni beli satu je ..malas dah nak tukar2...masa anniversary kawin tahun 2006..cik hubby belilah jam..lama aku pakai jam tue sampailah cermin dia retak dalam.,jam tu bentuk petak susah nak tukar cermin...jadi aku pakailah jugak..baru 2 nie aku pergi jalan2 kat JJ biasa tak korang lihat org promet jam kat depan harga RM 45 satu Tue...Jadi Time Anniversary ari cik hubby belilah jam tue..
nak dijadikan cerita korang tahu tak..cik jue suka jam tue cuma satu yang buat cik jue betul2 tak puas hati...suka benor masuk air..yelah kalau cik jue selam dalam air oklah kalau nak masuk tapi yang ni punyelah melampau.....basuh tangan pun boleh masuk air...time cebok $$$$$ kalau lupa nak buka pun boleh masuk air..cubalah korang pikir ..sakit tak hati...bukan nak cakap jam yang JJ jual tak bagus tapi cik jue je beli yang tak bagus
(marah akak cik jue kata JJ tak bagus..maklumlah diakan staff JJ yang berdisiplin-hahahhaha)

inilah rupanye..cik jue dah simpan sebagai harta peninggalan dalam kotak...

(ari ahad lepas pi GianT Seri Kembangan Beli Beras sebab stok Ade sikit Lagi..weekend nie mak cik jue nak datang ....suka2 sangat...)
masuklah satu kedai jam....terkenanglah pulak dengan satu jam tue...
alamak duit dah le tak berapa nak ade..bodek2lah dengan cik hubby  dengan tuan kedai sekali mintak murahlah...dan akhirnye..rembatan cik jue berjaya...hehehehe..suka sangat ..tapi gaji lambat laginie...nampaknye kena puasa beli barang dah lepas nie...

inilah rupenye..comel tak???
tapi dalam diam2 cik hubby pun nak jugak pastu rembat pulak satu lagi...


dan inilah rupanye..tapi ini Googele je ...


ini pulak anak dar punye..pun googel je...
ini RM 8 satu..
tak tahan tengok ibu ngan ayah beli jam anak dara pun nak jugak...

(bulan ni paling banyak duit terbang mentang2 sale duit pun sale jugak sekarang giat mencari duit untuk cover balik-huhuhuhuhu)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

wahida said... [Reply]

wow!!! cantiknyer jam yg cik jue pakai tu...nampak smart la...
sabar je la ye...kalau dpt jam yg nan hado mcm pic no 1 tu..huhuhu...

Hidayah said... [Reply]

dulu zaman bujang pun suke kumpul jam.ikut event la kunun pakai jam tu.pas kawin duit mas kawin buat beli jam pakai sampai skrg (br nak masuk 3 thn je) alhamdulillah ok lagi...hehe

Anna Suzana said... [Reply]

cantik jam tu ... tapi duit terbang melayang utuk beli kepeluan sendiri tak pe...

Mama Zara said... [Reply]

ayah ma nak mari jugok ke? rindu la..dh brapa tahun x jumpa..rasanya sejak kawen ni kot..huhu...

kalu mari jugok, roger la yep..leh k'an gi sana :)

Anna Da Lady said... [Reply]

:) dulu saya pun macam Akak jugak..suka tukar2 jam tgn..beli rega yang ekonomi sbg student.skang dah keje dan ada 'orang' nak belikan, apalagi startla pakai jam yang 'best2' tu...alhamdulillah, memang berbaloi :)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa