Monday, December 13, 2010

Kecewa BetuL hari Ni...

Nape cik jue kecewa....bukan ape sebenarnye nak buat N3 dah siap2 ambil Gambar tapi tak dapat nak buat pulak ari sebab..kabel hp tertinggal pulak tue...aduh kecewa yang amat sangat....biasanye cik jue dah siap tranfer gambar kat Had disk tapi malam tadi tak buat pulak ..ngantuk tidur awal pulak tue...
Tu Yang bUat Cik Jue KeCewa Yang amaT sangat,...Kalau nak Buat N3 mesti ade gambar Kalau tak Rasa mcm tak CukUp Pulak huhuhuhuhu

alamak gambar macam orang putus cinta pulak

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

alahai kalo kita pun kecewa gak tak pe esok leh wat entry k, nanti kita datang baca

echa said... [Reply]

hahahaha.....x per la jue.tunggu mlm karang k...

MamaYatie said... [Reply]

saya pun selalu pelupa mcm tur..huhu..terpaksa la perah otak sket..buat n3 lain

sakila's craft said... [Reply]

kecewa itu berkat sebenarnya...kalo tak kecewa sekarang bila lg nak kecewanya...ni tandanya supaya kita berhati2

the triplets said... [Reply]

sabar cik jue, pahni bleh buat lagi...

Cik Jue said... [Reply]

anje:memang kecewa..sebab nak kongsi resepi coklat..

bal:malam sekarang busy sikit nak ajar farisyah

mama yantie:sejak bersalin ni makin teruk lupanye..

sakila:betul kila aku setuju

the triplets:nampak gayenye begitulah...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa