Wednesday, December 15, 2010

Kasih Kami...

Saje nak merapu jap..suka cik jue gambar nie .....rasa macam sayu je tengok .....rasa rindu sangat kat anak dara yang duduk kat taska kat bawah nie..dalam diam2 berdebar2 pulak nak pi jumpe doktor 11/1/2010-test telinga- hopefully semua ok..... 

bila farisyah pegang tangan ibu..ibu dapat rasakan farisyah kekuatan buat ibu

dan disini kasih kita bersatu..ibu,ayah dan farisyah...

lagi sayu hati tengok anak dara tidur dalam troli sebab ngantuk sangat...

senyumanMu penuh bermakna buat ibu dan ayah...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

LYaFRINA said... [Reply]

smoga semuannya akn ok saja.. insyallah.. kit berdoa...

comey jer dia tdo... tp mmg rasa sayu bila tgk wajah tenang ank sdg lena tdo kan.

echa said... [Reply]

semoga ianye kekal hingga ke akhir hayat.....:)

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

taska bawah ofiz ajer anak ko? bestnya...semoga semua baik2..amin..

Cik Jue said... [Reply]

lya dan bal:tq so much

elis:taska kat bawah je..kalau kau nak tahu..aku duk tingkat 4.hubby aku kat tingkat 2 n anak aku kat bawah sekali tingkat 1

anie said... [Reply]

pic so sweet..
jgn risau xde apa..kita doa2 byk2 ok

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa