Friday, December 10, 2010

GRaF Menurun SeperTi hati cik jue Jugak...

Dua minggu lepas trafic cik jue tinggi sangat puas hati..walaupun tak dapat BE tapi cik jue suka sangat...
bestkan kalu mcam gini..walupun tak sehebat blog otai...
tapi minggu nie....


 TaPI LEPAS tUE...SEDih SanGAt MaCAm Hati cik jue juGak...


tengok ade naik dan turun....

dan hati cik jue pulak..sama ngan ..yang kedua tue...
tengah duk pikir camana nak naik trafic kembali..tenet opis pasang surut n BW pun tak dapat..sekarang kat umah kena lebih bagi tumpuan dan  masa kat buat farisyah..sebab ia adelah segalanye buat cik jue...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Mama Zara said... [Reply]

hurm..kak na, taktau nak kata apa..k'an baru tau farisyah ada problem...huhu

harap2 dia boleh cepat2 recover :)

wahida said... [Reply]

sabar ye cik jue...sesungguhnya Allah itu Maha Penyayang...saya doakan yg terbaik utk farisyah...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

tol tu cik jue, janji kita happy blogging nk lawan blog otai memang tak terlawan kan kita pun buat takat mana yang mampu jer

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa