Wednesday, December 8, 2010

cik Jue ..stim...bbq

salam semua semalam tak bersiaran sebab busy jalan2 ngan cik hubby n anak dara..itu cik jue cerita kemudian ok...nak cerita sikit kisah hari ahad lepas...
cik jue n fIL pergilah menjamu selera di sebuah kedai stemboat n BBq kat arae sungai buluh ....jauh nun..sebenarnye dari tengahari lagi cik jue n hubby duk san biaslah rutin harian kami bila "kekasih cik hubby" datang...sebenrnye cik jue dah lama ngajak cik hubby makan kat sini tapi cik hubby taknak yelah jauh sangat..nak pi sana semata2 nak makan.....
disebabkan kami dah pergi sana cik hubby pun ngajaklah cik jue makan kat kedai tu..tapi bukan cik jue aje ngan fIL sekali ....jadi ikut ajelah....makanan dia bestlah..harga yang di tawarkan amatlah berbaloi..cik hubby ckp kalau dekat bolehlah makan kat sini selalu..tapi sayang jauh pulak..tak berbaloi nak datang dari putrajaya nie...
jomlah layan gambar kita orang makan...
inilah makanan yang kami makan..
bibir anak dara merah minum air sirap
yang tepi tulah "kekasih Hati Cik HubbY"

inilah hasilnye..sebelum dan selepas...


inilah yang disajikan....harganye ialah....RM 18 Untuk Dewasa N RM 8 Untuk Kanak2
memang tak banyak tapi berbaloi...
sapa nak jugak boleh datang kat sini
datang sini selepas baca bloG eza....
(temi kasih eza)

BBQ Land, Sg Buloh
 
 

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

LYaFRINA said... [Reply]

cedapnyer..
stemboat...

lya nak mkn xde geng, fain x mkn.. huhu:-(

Cik Jue said... [Reply]

lya: nasib baik cik pojie makan semua bende kalau tak selamatlah bini dia yang gile steamboat nie...

echa said... [Reply]

jue,memang x berbaloi kalu semata2 nak p mkn kat sana.....x padan ngan rega minyak hehehehe........

Hidayah said... [Reply]

meleleh air liur tgk asap hehe silap tgk makanan tuuuu

anie said... [Reply]

makan besau nmpk.....

MamaYatie said... [Reply]

bestnya...harga pun ok kan..

ch@ said... [Reply]

pergh... manyaknyaaa... yummi-yummi!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa