Friday, December 3, 2010

Cik Jue Merempit...

 Hari Ni Cik Jue datang kerja Bawak motor sendiri tau...cik hubby tak de dia pi HKL teman "Kekasih Hati "..anak dara cik jue pun sama ikut ayah dia kesana..xnak pergi taska.(ni ade kisahnye)...biasanye kalau ade hal macam mana pun cik hubby mesti hantar cik jue dulu pergi kerje tapi disebabkan hari ni cik hubby nak pergi awal maka cik jue terpaksa merempit sendiri...dah lama tak merempit sendiri(memang pi kerje ngan motor pun tapi cik hubby yang bawak i kat belakang je)...rasa berdebar tue adelah juga...yelah putrajaya nie hanya orang putrajaya je tahu camana jemnye jalan kat sini pagi2 lagilah cik jue yang kerje area presint 1 ni..tapi sekarang ok sikit kot...
ari ni tengahari pun cik jue tak balik umah lepak kat opis....nak pi jalan2 kat bawah jap ..cuci mata tengok org jual2 barang sikit......(cik jue setiap jumaat mesti balik tau-balik buat tahi mata hahahaha)

nilah motor cik jue...pinjam dr cik google...
(hadiah dr cik hubby masa bezday tahun 2008-tapi cik hubby yang duk bawak kehulu kehilir)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

Hidayah said... [Reply]

bestla bole merempit hehehehe..da lama tggl keja2 meerempit ni.dulu tggl kuarters ada la jugak merempit da duk luar malas da leee

Rizziela said... [Reply]

kita hari-hari pun merempit naik motor...Cheras ke Kajang ....5 Hari seminggu

Cik Jue said... [Reply]

hidayah:tulah dulu masa anak dara memang kaki rempit...

rizziela:bawak sendiri ke..jauh tu..

Cyda Acme said... [Reply]

wahhh seronok cikjue merempit g opis yek ... ishhh lama tul rasanya tak bwk motor. mcm dah tak reti jek nih hu3

echa said... [Reply]

aku pun dah lama x bawa motor....lesen L lagi hahahahaha.......

aNa said... [Reply]

fuyooo...hebat mu na,merempit di putrajaya.aku dah lama tk naik motor.rasanye sejak dari mengandung dan hinggalah sekarang (danish dah 9bln) pun belum merempit lg.rsanya aku dah lupe nak bawak motor..hakhakhak..teruk betul aku ni...

ayunaufal said... [Reply]

tahniah ye cik jue sbb berjaya nwk moto sendiri.. jgan lggar lampu merah dah la.. nt kene saman..hehehe

MamaYatie said... [Reply]

waa...dahsyat tur cikjue..saya sejak kawen dah tak pernah sekali pun bawak motor.. reti lagi ker ni? huhu

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa